Review: Ed Hardy by Christian Audigier – Ed Hardy for Woman Eau de Parfum

27 Nov

Ed Hardy Parfum

Als ik de naam Ed Hardy hoor denk ik aan Jersey Shore, Tattoos en kleding met opzichtige prints. Ik was ook blij verrast toen ik aan deze eau de parfum rook tijdens een van mijn snuffelbezoeken aan de Douglas.

Ik ben zelf een meisje wat erg van fruitige & zoete geuren houdt. En toen ik de Ed Hardy parfum zag staan had ik niet gelijk het idee dat dit een geur voor mij zou zijn. Ik verwachtte een edgy kruidige geur maar toen ik er aan rook bleek het een frisse fruitige geur te zijn. Niet echt een geur die ik verwacht had maar wel een leuke verrassing. Ik kon het dan ook niet laten en heb hem gelijk gekocht.

Perfumer: Caroline Sabas, Givaudan.

Top note: Apple, Mango, Strawberry, Grapefruit
Middle note: Freesia, Watery Muguet, Linden Blossom
Base note: Amber, Musks, Tonka Bean, Vanilla Pudding

Zoals jullie kunnen lezen bestaat de topnoot puur en alleen uit fruit. De aardbeien is wat ik als eerste rook. Ik vind dat de eau de parfum redelijk lang ruikbaar blijft, je zal op den duur wel een keer moeten bij spuiten maar het is niet dat je het parfum na een uur al niet meer ruikt. De verpakking vind ik erg Ed Hardy met een soort van tattoo-achtige print op de dop (kan je het eigenlijk wel een dop noemen het bedekt de hele fles..) van de fles. De fles komt ook in een leuke (roze) kartonnen koker met dezelfde print als op ‘de dop’.

Ik vind deze Eau de Parfum dan ook een aanrader als je van frisse, fruitige en zoete geuren houdt. Hou je daar niet van en hou je meer van kruidig, dan is deze geur niet voor jou!

Ed Hardy Parfum

Ed Hardy for Woman is een eau de parfum wat betekent dat het een parfumconcentraat van 10 tot 15% bevat en is verdunt met 90% ethanol. Een eau de parfum bevat minder parfumconcentraat dan een parfum (15-30%) en kan je dus meer verstuiven dan een parfum maar ga niet overdrijven!

Ik heb Ed Hardy for Woman Eau de Parfum 50 ml voor 49,00 gekocht bij de Douglas.

10 Reacties to “Review: Ed Hardy by Christian Audigier – Ed Hardy for Woman Eau de Parfum”

  1. Suzanne 27/11/2010 bij 10:12 #

    Ik vind de verpakking eigenlijk wel heel tof!

  2. Madelon 27/11/2010 bij 10:18 #

    Die verpakking is gaaf!

  3. janne 27/11/2010 bij 11:44 #

    Ik ben normaal niet zo’n fan van Ed Hardy, ik wist niet dat zer parfum hadden!! Echt gaaf! En die verpakking!!

  4. Selina 27/11/2010 bij 16:12 #

    Alleen voor de verpakking zou ik de parfum al willen hebben😉

  5. Marjolein 27/11/2010 bij 17:15 #

    wat gaaf, ik vind ed Harley echt gaaf eruit zien ,deze parfum zou ik alleen al kopen om het uiterlijk!

  6. Mariel 27/11/2010 bij 17:24 #

    Gave verpakking!

  7. PinkFairy 27/11/2010 bij 21:45 #

    Lijkt me heerlijk! Terwijl de vorige Ed Hardy parfum niet mijn ding was. Deze ga ik zeker een keer testen.

  8. myownbedtimestory 28/11/2010 bij 11:18 #

    De kleur lijkt me leuk =)
    alleen vind dat typische motief van ed hardy niet echt mooi =s

  9. Mirte 29/11/2010 bij 18:18 #

    Leuke verpakking!

  10. Maud / BeToday 03/12/2010 bij 09:32 #

    LOL ik verwachte hetzelfde als jou maar was, in tegenstelling tot jou, niet blij met wat ik rook.

    ;D

Geef een reactie

