Review: Gosh Velvet Touch Foundation Primer

24 Nov


Niet zo heel lang geleden introduceerde Gosh hun nieuwe primer lijn. Ik was er erg enthousiast over want wie wilt nu niet dat haar make up de hele dag goed blijft zitten?

Ik besloot om eerst maar een van de producten uit te proberen voor ik een collectie primers aanschafte die niet werkten. Dus koos ik de Gosh Velvet Touch Foundation Primer die al wel wat langer in het assortiment van Gosh zit. Ik vond het goedje wat aan de dure kant (€ 15,99) voor een drogisterij merk maar goed je zou er lang mee moeten doen en je zou ook weinig nodig hebben dus dan valt het wel weer mee.

Ik besloot de eerst volgende werkdag de primer toe te voegen aan mijn ritueel. Eerst mijn huidje schoonmaken, dagcreme, primer en dan mijn foundation. Ik heb welgeteld twee dagen de primer gebruikt en besloot toen te stoppen omdat ik in eens aardig wat pukkels op mijn kin en kaaklijn kreeg. Ik vermoed dat het een allergische reactie is op een stof die in de primer zit (Dimethicone) wat ik erg jammer vind.

Wat ik wel ondanks maar die twee dagen over de primer kan vertellen is dat je inderdaad niet veel nodig heb en het geeft je huid een zijdezacht gevoel. Mijn make up bleef wel iets beter zitten dus hij doet wel z’n werk.

Ingrediënten:
Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Cetearyl Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Cetearyl Dimethicone Crosspolymer.

Mijn conclusie is: mocht je niet allergisch zijn voor silliconen dan kan je dit product met een gerust hart kopen en gebruiken. Voor de meiden die wel allergisch zijn is dit product geen aanrader.

6 Reacties to “Review: Gosh Velvet Touch Foundation Primer”

  1. raspberrydelight 24/11/2010 bij 16:30 #

    Mm dat heb ik wel vaker gehoord en gelezen, dat mensen uitslag krijgen van deze primer. Wat jammer..

  2. myownbedtimestory 24/11/2010 bij 16:34 #

    jammer dat je allergisch en voor bent =(

  3. janne 24/11/2010 bij 19:28 #

    Stom dat je er uitslag van krijgt! Ik dacht dat het best een goede was, maar dat valt dan tog tegen…

  4. Diana 24/11/2010 bij 20:31 #

    Deze heb ik ook, vind ik fantastisch!

  5. Selina 24/11/2010 bij 22:28 #

    Ik heb deze primer snel weg gedaan want oh wat een plekken krijg ik er van! Jammer want verder werkt het zeker wel goed!

    • Natascha 25/11/2010 bij 09:52 #

      Dan heb jij waarschijnlijk ook een allergische reactie op die stof. Zijn bij jou die plekken wel een beetje snel weggegaan? Bij mij duurde het echt bijna twee maanden😦

Geef een reactie

