NOTD: Catrice C02 En Vogue (Glamourama)

19 Nov

En Vogue

Vandaag heb ik voor jullie een van de twee lakjes die ik gekocht heb van de Glamourama LE van Catrice. Vandaag ga ik jullie En Vogue laten zien en Times Square at Midnight zal nog volgen.

En Vogue

En Vogue is een blauw lakje met hele subtiele blauwe shimmer er in. De shimmer zal je niet altijd zien alleen met bepaalde licht inval. Ik heb heel erg hard mijn best gedaan om de shimmer te fotograferen.

En Vogue

En het is gelukt. Kijk maar naar mijn ringvinger. Zie je die prachtige shimmer? Amazing! Dit is zeker een van mijn favoriete blauwe lakjes! De dekking is trouwens super! Je krijgt het al met 1 laagje dekkend al heb ik uit gewoonte eigenlijk gewoon twee lagen gedaan.

En Vogue komt uit de Catrice Glamourama collectie die nu te koop is bij jouw Catrice verkooppunt!

9 Reacties to “NOTD: Catrice C02 En Vogue (Glamourama)”

  1. Sarah 19/11/2010 bij 10:16 #

    Oehh, lijkt wel wat op Indigo Polish van Eyeko, maar dan ietsje donkerder!

    • Natascha 19/11/2010 bij 10:39 #

      Ik zal wel eens een vergelijking tussen beiden maken. Ik heb ze beide dus dat is zo gedaan😀

  2. Mandy 19/11/2010 bij 12:49 #

    Mooie kleur!

  3. janne 19/11/2010 bij 13:29 #

    Mwaaaaa….ik vind de kleur niet echt geweldig…

  4. raspberrydelight 19/11/2010 bij 14:26 #

    Best wel een mooi kleurtje🙂

  5. Tatjana 19/11/2010 bij 17:22 #

    Mooie kleur!😀

  6. myownbedtimestory 19/11/2010 bij 20:01 #

    Leuke kleuren, vooral de tweede ♥

  7. Mariel 19/11/2010 bij 22:04 #

    Mooie kleurtjes!

  8. Very nice color on you. Looks like a deep/rich color

Geef een reactie

