What’s in my Bag?

3 Nov

Wat er in de tas van een vrouw zit kan veel over de vrouw zelf zeggen. Daarom laat ik nu de inhoud van mijn handtas zien (en stiekem ben ik dan wel benieuwd hoe jullie denken dat ik ben…)

beautytas

Laten we mijn (misschien niet heel erg stylish verantwoorde) handtas eens omkeren!

beautytas

Nou dat valt nog mee! (toch?) Lush Helping Hands, zakdoekjes, een tijdschrift, opschrijfboekje, telefoon, koptelefoon, deodorant, portemonnee, pen, lippenstift, lipgloss, lipbalm, spiegeltje, sleutels van m’n werk, Snow Fairy liptint, Lemony Flutter, herome nagelvijltje en auto/huissleutels

beautytas

beautytas

beautytas

Ik kan absoluut niet zonder een lipbalm/gloss/stick ik moet iets voor op mijn lippen in mijn tas hebben. Meestal eindigt dat dus in een hele verzameling lipbalm/gloss/stick in mijn tas😛 Een ander ding waar ik niet zonder kan is mijn telefoon, ik krijg mijn mail er op, twitter met m’n twittervriendjes en luister er muziek mee (vandaar ook de koptelefoon). Natuurlijk kan ik ook niet zonder mijn portemonnee en sleutels🙂

En nu ben ik benieuwd wat jullie van mijn tasinhoud kunnen aflezen. Dus…… Hoe denken jullie dat ik ben?

10 Reacties to “What’s in my Bag?”

  1. steffie 03/11/2010 bij 19:06 #

    Daar komt lekker veel beauty uit je tas tevoorschijn!

  2. Mariel 03/11/2010 bij 19:54 #

    Er komt lekker veel beauty uit hah!

  3. Tatjana 03/11/2010 bij 21:23 #

    Heel leuk om te zien!
    Leuke beautyproducten zitten er in je tas.🙂

  4. Lacquer Ware for Tips and Toes 04/11/2010 bij 02:33 #

    I love what’s in your bag…its an insight into you too. No kitteh toys? LOL

    • Natascha 04/11/2010 bij 14:50 #

      No no kitteh toys😛
      BUT i can fit a kitteh in my bag (i put one in once just to try it out🙂 )

  5. janne 04/11/2010 bij 16:04 #

    Altijd leuk om te zien!!

  6. Eva! 04/11/2010 bij 16:54 #

    hihi, altijd leuk om een kijkje te nemen in andermans tas!

  7. glamourista 04/11/2010 bij 18:00 #

    Ik zie geen foto’s😦

  8. Lisa 05/11/2010 bij 20:06 #

    Wauw, veel dingetjes heb je erin😀 Leuk om te zien😀

  9. Myrna 05/11/2010 bij 23:27 #

    Leuk! haha ik zie dat jij ook best wel wat lipproducten in je tas hebt, ik ook!😀 een vrouw kan niet zonder he

Geef een reactie

