Tag: Dit of Dat?

20 Okt

Photobucket

Mariëlle van Made up by Mien heeft mij getaged voor de Dit of Dat tag.

Ik vind hem zelf erg leuk en deel mijn antwoorden dan ook graag met jullie!

MAKE-UP:

Blush of bronzer

Lip gloss of lipstick

Eye liner of mascara
Foundation of concealer
Neutraal of kleur

Oogschaduw in vaste vorm or losse poeder oogschaduw

Kwasten of sponjes

NAGELS:

OPI of China Glaze
Lang or kort

Acryl of natuurlijk
Felgekleurd of donker

Met nailart of zonder nailart

BODY:

Parfum of Body Spray

Lotion or body butter
Douche-gel of zeep
Lush of andere merken

KLEDING:

Spijkerbroek of joggingbroek

Lange mouwen of korte mouwen

Jurken of rokken

Streepjes of ruitjes
Teenslippers of sandalen

Sjaals of hoedjes

Oorknopjes of oorhangers

Kettingen of armbanden
Hakken of platte schoenen
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen

Jasje of vest



HAAR:
Krullend of stijl

Knot of paardenstaart

Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort

Licht of donker
Lok of pony

Los of vast

ZOMAAR:

Regen of zonneschijn
Zomer of winter

Herfst of lente
Chocolade of vanille

Westen of oosten

Ik geef deze tag door aan:
Suzanne van Deltacephei
Lyndsey van Lynsey’s Beauty
Sarah van Cherry Plum Sky
Evelien van Honeypopland

8 Reacties to “Tag: Dit of Dat?”

  1. Evii (honeypopland) 20/10/2010 bij 17:12 #

    Leuk dat je me hebt getaged😀 zal het binnenkort invullen😀

  2. Mariel 20/10/2010 bij 19:13 #

    Leuk!

  3. Lynsey 20/10/2010 bij 22:33 #

    Bedankt dat je me hebt getaged.
    Vind ik erg leuk, ik vul hem volgende week in of van het weekend! Liefs

  4. Sarah 20/10/2010 bij 23:32 #

    Whoa, mijn ALLEREERSTE TAG! haha! Thanks, Tash😉

  5. Martine 21/10/2010 bij 10:14 #

    Ooeeh wat een leuke tag!😀

    x Martine

  6. Mien 21/10/2010 bij 11:01 #

    Leuk om te lezen! Moest wel erg lachen om het plaatje met de donut🙂

  7. Eva! 21/10/2010 bij 13:43 #

    wat een leuke tag!

  8. Daphne 25/10/2010 bij 16:15 #

    Leuke antwoorden altijd leuk om te leren over het persoon achter de blog!

Geef een reactie

