Afvallen: update…

19 Okt

Photobucket


Even een ‘dieet’ update. Het eten en sporten gaat goed, ik merk alleen wel dat ik eigenlijk te weinig drink en dat is dus ook mijn volgende punt van aanpak. Ook wil ik meer eiwitten eten zodat mijn spieren gezond blijven.

Oh en ik kan jullie mededelen dat ik inmiddels al 3,2 kg afgevallen ben😀

En voor de gene die er in geinteresseerd in zijn post ik ook even mijn sportrooster..

Mijn sportrooster is als volgt:
(Tussenhaakjes staat mijn andere optie wat dus betekend dat als ik op maandag callanatics doe, ik dinsdag zumba heb en donderdag rust!)

Ma: Zumba (Callanatics)
Di: Rust (Zumba)
Wo: Body Balance
Do: Zumba (Rust)
Vrij: Zumba
Za: Rust
Zo: Zumba

Ik weet het het is een heleboel Zumba maar ik vind Zumba dan ook echt super leuk! En het is eigenlijk sporten zonder dat je er echt erg in heb😉

7 Reacties to “Afvallen: update…”

  1. Laura 19/10/2010 bij 16:10 #

    Dat is idd een hoop Zumba!
    Maar zolang je het leuk vind waarom niet :D!?

  2. Maccia 19/10/2010 bij 17:27 #

    Goed gedaan meid! Ik vraag me alleen af waarom je nog eens extra eiwitten zou nemen (op zich geen probleem, maar ik zou daar voor niet aan de proteine poeders en shakes gaan). Als ik naar je sportschema kijk sport je meer dan genoeg en komen die spieren vanzelf wel. Misschien ben je bang dat ze weggevreten worden omdat je weinig suikers en vetten inneemt, maar ik GELOOF dat aminozuren/eiwitten de afbraak van je spieren niet tegen gaat dan. Ik zou het even uitzoeken. Het maakt niet zoveel uit, maar als je het over shakes en poeders hebt kan het een aanslag op je smaakpapillen en een flink pak geld schelen.

    Ga zo door😀

    • Maccia 19/10/2010 bij 17:30 #

      Ik bedoel extra/externe inname van eiwitten/aminozuren natuurlijk of dat dat helpt, niet de normale dosis die je lichaam verwerkt😉

      anyways: keep up the good work!

      • Natascha 19/10/2010 bij 17:46 #

        Wow wat een hoop informatie! Bedank voor de tip (en de info)😉

        Ik bedoelde (gelukkig) niet van die shakes en poeders maar gewoon kipfilet, kalkoen, tonijn, witvis, kwark ed.
        Ik merk dat ik eigenlijk daar te weinig van eet en wil daar gewoon iets meer van eten. Ik ben gewoon bang dat, doordat ik te weinig eiwitten binnen krijg, mijn spieren aangevreten worden. En ik vind het niet erg om wat variatie in mijn menu te krijgen dus misschien is het ook alleen maar goed🙂

  3. Eline 19/10/2010 bij 20:44 #

    zumba is heel leuk😀

  4. lizzz 21/10/2010 bij 22:10 #

    Op school heb ik ook aan zumba gedaan. Dit was erg veel beweging, met leuke muziek.

  5. Lisa 05/11/2010 bij 20:04 #

    Wauw, goed zeg😀 Gaat al goed🙂 Zumba is inderdaad leuk maar vermoeiend als je het voor de eerste keer doet😛

Geef een reactie

