Review: Boozy Cosmetics F88 Palette

15 Okt

Photobucket

Photobucket

Bij de introductie van de nieuwe Boozyshop werd ook Boozy Cosmetics geintroduceerd. Een van de Boozy Cosmetics producten sprak mij gelijk aan, dit was namelijk het F88 palette. Het F88 palette is voor mij het ideale warm palette! De kleuren zijn neutraal en er zit een goede verhouding tussen shimmer en matte kleuren. En dan is het palette ook nog eens heel erg goed gepigmenteerd!

Het F88 palette heeft in de middelste rij een 7 tal gemarmerde oogschaduws zitten. Deze verschillen iedere keer wel een beetje van kleur. Speciaal voor jullie heb ik ook swatches gemaakt van dit rijtje. Helaas staat alleen nr. 1 (gebroken wit/lichtbruin) er niet op omdat deze hetzelfde was als mijn huidskleur en dus helemaal wegviel.

Photobucket

In zonlicht
Photobucket

In de schaduw
Photobucket

In de schaduw
Photobucket

Het F88 palette is zeker een aanrader voor de mensen die vinden dat het warm palette te veel shimmer bevat. Dit is namelijk een van de redenen dat ik dit palette aangeschaft heb. Ik ben zelf zeer tevreden over de kwaliteit van het palette en de prijs is ook erg fijn! Het palette kost €18,95 en dat is zeker niet duur voor dit palette. Als je veel nude looks draag of gewoon van nude kleuren hou dan kan ik je zeker dit palette aanraden! Als ik een cijfer moest geven aan het palette dan gaf ik het een 8. Jups een acht nou denken jullie natuurlijk waarom geen negen of een tien? Nou omdat er zoveel mooie kleurtjes in het palette zitten dat ik elke dag 5 minuten kwijt ben om te beslissen welke kleur ik nou ga pakken!

Je kan het F88 palette hier bij Boozyshop kopen

16 Reacties to “Review: Boozy Cosmetics F88 Palette”

  1. Eline 15/10/2010 bij 12:22 #

    Ik vind hem wel mooi maar niet super op de een of andere manier, weet niet zo goed waarom niet eignelijk!

    • Natascha 15/10/2010 bij 12:38 #

      Het zijn heel veel naturel kleurtjes misschien dat dat het is🙂

  2. Sharon 15/10/2010 bij 13:16 #

    Ik weet niet of het zo lijkt, maar ik vind het een beetje weinig pigment hebben😮 Had er meer van verwacht!

    • Natascha 15/10/2010 bij 16:05 #

      Dat lijkt alleen maar dat komt omdat de swatches niet helemaal goed gelukt waren. De kwaliteit is echt goed anders had ik dat echt niet gezegt hoor!

  3. Marjolein 15/10/2010 bij 15:55 #

    het ziet er eerlijk gezegd baad kwaliteit uit! het lijkt of er erg weinig pigment in zit…

    • Natascha 15/10/2010 bij 16:06 #

      Dat lijkt maar de kwaliteit is echt goed, ik heb zelf het palette gekocht dus als het slecht was had ik het ook echt wel geroepen!

  4. Frauke 15/10/2010 bij 16:55 #

    ohhhhh ik wil ook zo graag een palette:D

  5. Liefdevoorbeauty 15/10/2010 bij 18:23 #

    Ziet er mooi uit, maar zelf zou ik toch echt wel voor de shimmery gaan!

  6. aline 16/10/2010 bij 18:55 #

    mooi palette, maar heb de cs palettes al dus is een beetje overbodig🙂

  7. Laura 19/10/2010 bij 11:30 #

    Nice!
    Deze zou ik ooit ook nog wel eens willen bestellen!❤

  8. Lynsey 19/10/2010 bij 13:45 #

    Vind de kleuren mooi.
    Ze springen er ook echt uit de palette😛

  9. steffie 20/10/2010 bij 18:07 #

    Ik hem ook een 88 palette en ben inderdaad meer tijd kwijt aan make-uppen dan anders!

  10. lizzz 21/10/2010 bij 22:08 #

    Wat een geweldig pallete vol nude kleurtjes i like it.

  11. Janet 29/12/2010 bij 22:00 #

    Ik heb hem ook en ook al ziet het er misschien niet zo uit, ik vind dat er juist veel variatie in zit/mee te doen is. Love it!

  12. Miari 07/06/2011 bij 19:17 #

    Heeft iemand dit ooit vergeleken met de palettes van CS? Er moet namelijk wel genoeg pigment in zitten en ik krijg een beetje het gevoel dat dit hier niet het geval is.

    • Natascha 07/06/2011 bij 23:57 #

      Ik heb ze nog nooit vergeleken maar de palettes van CS zijn erg goed gepigmenteerd en ik denk dat als je zeker wil weten dat je een goed gepigmenteerd palette wil hebben dat je dan het beter bij het warm of metal palette van CS moet houden. Niet CS 88 palettes zijn ook wel goed maar altijd wel wat minder gepigmenteerd.

Geef een reactie

