Review: Beautyblender, My thoughts so far..

11 Okt

Photobucket

Ongeveer zo’n anderhalve maand geleden heb ik de Beautyblender bij Boozyshop gekocht. Na enorm enthousiaste post gelezen te hebben van oa Cynthia van Misslipgloss en Linda van Beautytreat besloot ik dit gekke sponseitje ook een kans te geven.

De beautyblender kan zowel droog als nat gebruikt worden. Ik merk zelf dat ik de blender t meeste nat gebruik omdat ik dat fijner vind met het aanbrengen van mijn foundation. De wat vochtige blender is namelijk erg verfrissend tijdens het bouncen!

Ik heb ook poeder aangebracht met de blender en ik merk toch dat je daar een handigheid in moet vinden. Mijn poederlaag was namelijk dikker dan als ik het met mijn (normale) kabuki kwast aanbrengt. Nu vind ik dat zelf niet zo erg als ik toch alleen maar poeder op doe, dan dekt hij beter, maar als je nog poeder over je foundation aan wilt brengen kan het wel een beetje to much worden. Waarschijnlijk is dit gewoon een kwestie van oefenen en een handigheidje vinden en dan gaat dit me ook wel lukken😀

En wanneer mijn eitje overleden is😦 zal ik zeker nog een volledige review geven. Ik neem namelijk aan dat ik tegen die tijd echt wel door heb hoe ik poeder moet aanbrengen met m😀

Hieronder zie je foto’s van de beautyblender droog en nadat hij nat is gemaakt. Door te kijken naar de voeglijn en de bakstenen kan je goed zien dat de Beautyblender nat een stuk gegroeid is.

PhotobucketPhotobucket

9 Reacties to “Review: Beautyblender, My thoughts so far..”

  1. Roos 11/10/2010 bij 13:43 #

    Ik twijfel heel erg of ik ‘m zal kopen! Ik ben zo gewend aan m’n kwasten. Ben benieuwd wat je er (op de lange termijn) van vindt!

  2. Sharon 11/10/2010 bij 15:03 #

    Love him! Heb ‘m nu denk ik bijna een half jaar en ben er nog steeds gek op😀

  3. Annigjen 11/10/2010 bij 15:25 #

    Ik heb de mijne nu al een poos en vind hem erg fijn,
    het is inderdaad even wennen.
    Maar als je dat doorhebt grijp je er steeds vaker naar😉

  4. Selina 11/10/2010 bij 15:59 #

    Het lijkt me superhandig! Alleen gebruik ik weinig foundation ed dus ach,..wie weet in de toekomst🙂

  5. Frauke 11/10/2010 bij 16:53 #

    Ik heb er zelf geen nood aan maar het lijkt me wel een handig dingetje:)

  6. Marijke 11/10/2010 bij 17:39 #

    Lijkt wel handig!

  7. Teddy 13/10/2010 bij 18:49 #

    Ik gebruik ‘m voor concealer/foundation en werkt geweldig. De blender cleanser is ook super voor je make-up kwasten. Je kwasten worden er extreem zacht van.

  8. Laura 15/10/2010 bij 17:09 #

    Ik wacht nog even je complete review af😉

  9. lizzz 21/10/2010 bij 22:06 #

    het bekende eitje zo´n leuke naam, erg orgineel, deze wil ik ook eens uitproberen. Het lijkt mij erg handig voor vakantie, want dan hoef je niet je hele gezichts kwasten mee te nemen.

Geef een reactie

