Persoonlijk: Mofortle (mijn poezen)

7 Okt

Photobucket

Mofortle zo noem ik mijn 3 poezen wel eens het is een samenvoeging van Mo, Fo & Turtle. Mo & Fo zijn zusjes van ongeveer 1,5 en Turtle is mijn baby van 2😉 Turtle heb ik van geboorte af aan meegemaakt en is echt een beetje mijn baby. Mo & Fo heb ik gered van een vreselijke man die heel slecht voor ze zorgde. Van al mijn katten is Mo mijn favoriet maar ik zou nooit meer zonder alle drie kunnen eigenlijk😀

Mijn poezen in een paar woorden:

Mo: kroelpoes, ruzie maken met zusje, ADHD
Fo: kroelen wanneer zij zin heeft, mieuwerig, bangepoepert
Turtle: prinsesje, ‘daddy’s’ girl, luiwammes

Actiefoto van Mo&Fo:

Photobucket

Hier een paar filmpjes van mijn poezen het zijn niet super filmpjes ze zijn namelijk allemaal met een mobieltje gefilmd. Ook zit er een filmpje tussen die horizontaal is :’) Maar zo krijgen jullie wel een beetje een idee van wat voor monsters het zijn af en toe.

Turtle toen ze nog een kitten was vs een hamster in een hammiebal:

Een Turtlepoes in de zak:

Mo & Fo ten voeten uit:

Mo & Fo en hun kijk op persoonlijke hygiëne:

12 Reacties to “Persoonlijk: Mofortle (mijn poezen)”

  1. Roos 07/10/2010 bij 16:37 #

    Wat een schatjes! Zooo cute. Alle drie hebben ze een hele hoge aaibaarheidsfactor🙂

  2. Lynsey 07/10/2010 bij 16:39 #

    Lief hoor:D!
    Wij hadden er ook 2 moesten ze helaas dit jaar in laten slapen.

  3. Frauke 07/10/2010 bij 17:22 #

    Zooooo cute🙂

  4. Loeder 07/10/2010 bij 17:25 #

    Wat een poepies, en die actie is foto is gaaf!

  5. Amber 07/10/2010 bij 17:46 #

    Oh ik mis mijn hammie als ik dat eerst filmpje zie, die ging altijd achter onze kat aan en daar was ie bang van.😛 Hij werd echt door het hele huis gevolgd, zo grappig.😄
    Leuke filmpjes. ^^

  6. Sanne 07/10/2010 bij 19:51 #

    Cyoot!🙂
    Wat een schatjes zeg! Ik moest wel grinniken om de combinatie van de namen van Mo en Fo😀
    Mijn eerste kat was ook een schildpadje, Missy heette ze, was ook zo’n schatje

    • Natascha 09/10/2010 bij 18:22 #

      😉 dat was ook de insteek haha
      jip en janneke, ashley & mary-kate waren zo afgezaagd en toen verzon ik dit😛

  7. Mariel 07/10/2010 bij 20:29 #

    haha wat lief!

  8. Suusie 10/10/2010 bij 01:15 #

    Sweeeeet!!

  9. DragonRhia 11/10/2010 bij 02:58 #

    Fuzzy says “Meow!” (translated: “Thanks for the great toy and don’t forget to pet your kittehs for me.”)

    Thanks and I love your kitteh’s markings, especially Mo and Fo.

    • Natascha 11/10/2010 bij 12:23 #

      I cuddled them for you Fuzzy😀 And they cuddled back😉

  10. Lisa 05/11/2010 bij 20:06 #

    Ahwww, wat een lieve poezen heb je😀

Geef een reactie

