NOTD: Kiko – 268 Lime

28 Sep

Photobucket

Ik heb dit kiko lakje bij Liever-Loeder.nl gewonnen (YEEEY \o/) samen met nog een lakje, een oogschaduw en lipstick.

Photobucket

Ik heb op de foto’s 2 laagjes en een basecoat maar geen topcoat op!

5 Reacties to “NOTD: Kiko – 268 Lime”

  1. Lacquer Ware for Tips and Toes 28/09/2010 bij 17:48 #

    That’s actually a nice lime. I don’t normally get into those colors but it looks good – like its got a frost to it.

  2. Touch of Make-up 28/09/2010 bij 18:18 #

    Dat zou nu eens echt een kleur voor men zusje zijn! Die zit zot ervan:)

  3. Loeder 28/09/2010 bij 18:37 #

    Toen ik em zag dacht ik hee die ken ik ergens van haha, duh!
    Leuk kleurtje😉

  4. Sanne 28/09/2010 bij 22:38 #

    Leuk kleurtje, en gefeliciteerd met je prijs!🙂

  5. Mariel 29/09/2010 bij 16:23 #

    Leuk kleurtje🙂

Geef een reactie

