Let’s get physical uhm ik bedoel…. personal!

24 Sep

Tja de titel zegt het al wel een beetje.. Let’s get personal! Ik vind het zelf altijd leuk om de persoon achter een site een beetje te leren kennen. En daarom geef ik jullie vandaag de kans om vragen te stellen aan mij! Dus vraag maar raak en ik zal binnenkort dan een post maken met de vragen en antwoorden.😀

En gewoon omdat ik het leuk vind hier een clipje van de Glee versie van Physical:

2 Reacties to “Let’s get physical uhm ik bedoel…. personal!”

  1. Sarah M 24/09/2010 bij 11:52 #

    Hihi, wat leuk🙂

    Ehmm.. persoonlijke vraag.. Kan je eens wat foto’s of filmpjes laten zien van Turtle, Mo & Fo?🙂 Me likey kittehs ^^

  2. Roos 25/09/2010 bij 11:12 #

    Ik was benieuwd, wat voor werk doe je in het dagelijks leven? x

Geef een reactie

