Haul&Verslagje: Lush Rotterdam opening

17 Sep

Photobucket

Vandaag was de grote opening van de nieuwste Lush winkel namelijk die in Rotterdam. Vanmorgen gingen mijn moeder en ik, ik hardstikke ziek maar een echte troeper laat zich niet kennen, op weg naar Rotterdam. Na een verbazingwekkend korte rit en het nodige verdwaalwerk in de stad van Rotterdam had ik dan eindelijk de ingang gevonden van de parkeergarage onder de Pathe. En toen was het op naar de Lush winkel. Na wat gegoogle het adres van de Lush winkel gevonden (Hoogstraat 187, dat is vlak bij de V&D en Hema bij de koopgoot) en toen was het wachten omdat we een half uur te vroeg waren. Na een plasje gedaan te hebben bij de McDonalds op de hoek stonden mijn moeder en ik klaar om naar binnen te rennen zodra de deuren open gingen. Maar nee er werden boxen buiten gezet, wat voor verrassing zou Lush voor ons in petto hebben.. Spannend!!! Na een tijdje kwamen er een aantal Lush medewerkers naar buiten met een bak vol badballen een grote pan vol warm water en 2 kannen. Ze demonstreerde een Avobath die overigs heerlijk ruikte en mij lichtelijk teleurgesteld achterliet omdat ik geen bad heb. Ook demonstreerde ze Bubble Bar Slices waar je blijkbaar als ze goed schuimen ook goed bellen mee kan blazen! En toen ging de muziek aan! Uit het wachtend publiek kwamen verschillende jongens en meiden gekleed in paars en zwart te voorschijn en gingen dansen. Het was echt een super optreden (kudos voor de dansgroep) en aan het einde leerde ze nog enkele mensen een stukje van het dansje. En toen gingen de deuren open!

Wat een stormloop, je zou bijna denken dat alles gratis weggegeven werd! Op een gegeven moment kon je geen kant meer op alles stond vast als een hele grote winkelfile! Om het allemaal goed te laten verlopen hebben de Lush medewerkers een van de gangpaden vrij gemaakt van mensen zodat de mensen die afgerekend hadden ook weer terug naar buiten konden. Terwijl mijn moeder in de rij voor de kassa stond met de spulletjes die zij wou ben ik rustig opzoek gegaan naar de spulletjes die ik wou hebben. Na ongeveer een uurtje stonden we weer buiten en was dit mijn buit:

Photobucket

– Vanishing Cream
– Tea Tree Toner Tabs
– Herbalism
– Dark Angel

En een kadotje (wat de eerste 50 klanten die voor 30 euro of meer kochten).
En zijn jullie benieuwd wat er in het kadotje zat?

Nou dit:

Photobucket

– een stuk Honey I Washed The Kids
– Sugar Scrub
– The Olive Branch

Helaas was ik mijn fotocamera vergeten dus heb ik geen foto’s gemaakt van de Lush winkel zelf. Ik weet wel dat iemand van het personeel van Lush de flashmob en de opening van de winkel heeft gefilmt.

12 Reacties to “Haul&Verslagje: Lush Rotterdam opening”

  1. Suzanne 17/09/2010 bij 20:41 #

    Geen Lemony Flutter?😛 Toffe haul!

    • Natascha 17/09/2010 bij 21:18 #

      Nee die was nog niet geleverd.
      Maar dat maakt niet uit want die heb ik toch al😛 hahaha

  2. Lacquer Ware for Tips and Toes 17/09/2010 bij 20:45 #

    Woot Woot!!!!

  3. Marijke 17/09/2010 bij 21:09 #

    leuke haul!! En Honey I Washed the Kids en The Olive Branch zijn zooo fijn!!

  4. Frauke 17/09/2010 bij 21:17 #

    Leuke haul😀

  5. Amber 17/09/2010 bij 22:17 #

    Geweldige spulletjes!😀 Ik hou van Lush. ^^

  6. Samantha 18/09/2010 bij 00:10 #

    Ohh altijd leuk een cadeautje!

  7. Loeder 18/09/2010 bij 11:25 #

    wat een leuke/lekkere spulletjes zeg en dat cadeautje is ook errug leuk!

  8. Roos 18/09/2010 bij 14:06 #

    Goede vangst! En dat terwijl je ziek was! Ik ben dol op Lush maar helaas zit het niet in Utrecht, snik, snik😦
    Veel plezier d’r van🙂

  9. Aquilance 19/09/2010 bij 11:39 #

    Wat een gave spulletjes!

  10. Sanne 20/09/2010 bij 16:47 #

    I love Lush..Jammer dat ze in Groningen nog geen vestiging hebben..ik moet altijd online bestellen en ik vind het ook altijd zo leuk om rond te snuffelen (letterlijk en figuurlijk ;)) Leuke dingetjes gekocht!

  11. Yuzu 20/09/2010 bij 18:42 #

    Leuk! Jammer dat ik er niet bij kon zijn vanwege stage maar jah wat doe je er aan xD! haha

    Leuke spulletjes ook!

Geef een reactie

