EOTD: Sweet like Sugar

13 Sep

Photobucket

Ik heb deze look gemaakt met twee loose eyeshadows van Sugarpill. Sugarpill heeft mooie felle oogschaduws met veel pigment! Ik ben zelf weg van de loose eyeshadows maar ze hebben ook pressed eyeshadows en palettes!

Absinthe is een fel groene (denk gifkikker groen) oogschaduw die met een basis alleen maar feller wordt!

Lumi lijkt op het eerste gezicht wit maar is stiekem heel licht blauw!

Photobucket

Ik heb voor deze look gebruikt:
– Hema eyeshadow base
– Covergirl LashBlast Fusion
– Sugarpill Loose Powder Lumi
– Sugarpill Loose Powder Absinthe

Sugarpill kan je kopen op de Sugarpill website maar ook bij de nederlandse webshops Boozyshop en Enchantra.

7 Reacties to “EOTD: Sweet like Sugar”

  1. Mariel 13/09/2010 bij 17:08 #

    Mooooi:)

  2. Sanne 13/09/2010 bij 17:28 #

    Staat je erg goed, deze kleurencombinatie!

  3. Loeder 13/09/2010 bij 17:34 #

    Mooi! Ik wil ook echt iets hebben van sugar pill zie overal zulke mooie dingen voorbij komen..🙂

  4. Kim 13/09/2010 bij 17:45 #

    Wat een mooie kleuren, ik ben ook erg benieuwd naar Sugarpill, binnenkort wil ik zelf wat kleurtjes gaan aanschaffen, misschien dat ik voor een palletje ga

  5. Lisan 13/09/2010 bij 18:15 #

    Mooie combo! En haha het lijkt inderdaad net wit :p

  6. Angelique 13/09/2010 bij 19:19 #

    Leuk gedaan! Persoonlijk hou ik niet zo van groen, maar je zou ook een andere kleur kunnen gebruiken.🙂

  7. Yuzu 15/09/2010 bij 22:33 #

    Grappige combo!
    Ziet er wel erg mooi uit!

Geef een reactie

