NOTD: 2B – Nailpolish 224

12 Sep

Photobucket

Dit lakje verbaasde me eigenlijk vanaf het begin al. Ik kijk eigenlijk niet zo vaak naar het 2B vak omdat het er altijd zo goedkoop uitziet maar toen ik een keertje wat beter keek zag ik toch een paar leuke lakjes. Deze was daar een van.

Het lakje is paars met een blauwe shimmer. Zelf vond ik het best moeilijk om deze shimmer op de foto te zetten dus ik hoop dat het gelukt is!

Photobucket

Ik heb op de foto’s twee laagjes op mijn nagels zitten maar eigenlijk dekte de lak al wel goed na een laagje. Ik heb mijn David Sneldrogende Topcoat als topcoat gebruikt en Trind Nail Repair als base coat.

5 Reacties to “NOTD: 2B – Nailpolish 224”

  1. Loeder 12/09/2010 bij 12:27 #

    ik loop hier ook echt altijd voorbij, misschien toch ook maar eens beter kijken hihi
    Mooi kleurtje!

  2. Angelique 12/09/2010 bij 13:35 #

    Een mooie kleur!

  3. Amber 12/09/2010 bij 13:37 #

    Ziet er mooi uit! Ik had vroeger veel lakjes van dit merk.🙂

  4. brunette 12/09/2010 bij 14:15 #

    speciaal kleurtje, wel heel erg mooi!!

  5. Selina 12/09/2010 bij 19:57 #

    Mooie kleur!

Geef een reactie

