Gosh Fix Base Coat & Gosh Holographic

7 Sep

Photobucket

Jullie hebben het al bij de haul eerder vandaag al kunnen zien, ik heb tijdens de 1+1 gosh actie een flesje Gosh Fix Base Coat gekocht. Deze zou er voor moeten zorgen dat holografische lakjes makkelijker aan te brengen zijn. Nou heb ik dit natuurlijk even voor jullie getest.

Ik heb op zowel mijn nagels van mijn linkerhand als mijn nagels van mijn rechterhand twee lagen Gosh Holographic zitten. Het enige verschil is dat ik links eerst Gosh Fix Base Coat op mijn nagels gesmeerd heb en daarna pas Holographic en ik rechts geen basis heb gebruikt.

Links:

Photobucket

Rechts:

Photobucket

Zoals je ziet dekt de lak links een stuk beter dan rechts. Rechts heeft nogal last van kale plekjes. Op mijn duimen was het nog beter te zien.

Duim links:

Photobucket

Duim rechts:

Photobucket

Conclusie: Als je Gosh Holographic heb en vreselijk vind lakken kan ik je werkelijk waar de Gosh Fix Base Coat aanraden. Het zorgt ervoor dat hij makkelijker lakt en beter dekt! Zeker een aanrader dus!

Prijs: € 6,95

13 Reacties to “Gosh Fix Base Coat & Gosh Holographic”

  1. Roxanne 07/09/2010 bij 16:54 #

    Ziet er mooi uit! Doet me een beetje denken aan dat lakje van Herome!🙂

  2. Amber 07/09/2010 bij 16:58 #

    Handig, daar zit wel veel verschil tussen zeg! Maar ik heb hem niet, dus niet nodig.😛

  3. jasmine 07/09/2010 bij 17:00 #

    holos lakken is ook kwestie van ff uitproberen. als je zorgt dat je niet over een al gelakt stukje gaat, dan dekt hij prima.

    • Natascha 07/09/2010 bij 17:43 #

      Dat kan maar als de lak met een laagje niet dekt dan kan je moeilijk niet nog een laagje er overheen doen omdat hij er anders alles weer er ‘aftrekt’😉
      Overigs ben ik niet de enige die dit probleem met dit lakje heeft!

  4. Noelle 07/09/2010 bij 17:46 #

    Erg mooi effect! Ik heb nog nooit zoiets geprobeerd. Je ziet duidelijk het verschil tussen met en zonder!

  5. Sharon 07/09/2010 bij 17:47 #

    Holo’s zijn cool🙂 Hou alleen niet zo van zilver, dus vandaar is deze niets voor mij helaas..

  6. Loeder 07/09/2010 bij 18:47 #

    Dat is wel handig om te weten, nice!

  7. Mariel 07/09/2010 bij 18:57 #

    Gaaf lakje!

  8. Ann 07/09/2010 bij 22:01 #

    Wij hebben je getagd…

  9. Ann 07/09/2010 bij 22:02 #

    ^^
    lotofstyle.wordpress.com

  10. Eva! 07/09/2010 bij 23:36 #

    dan heb ik eerst nog holographic van gosh nodig! jammer genoeg niet makkelijk aan te komen.

  11. Samantha 08/09/2010 bij 23:28 #

    Het lijkt te werken!

  12. phoebe 08/12/2010 bij 21:48 #

    Ik snap écht niet waar iedereen zo’n probleem van maakt? Heb hem gewoon zonder basecoat aangebracht en had na 2 laagjes perfecte dekking. Nergens ‘kale’ plekjes ofzo. Ook tijdens het lakken was alles normaal!

Geef een reactie

