Swatches: China Glaze Awakening

6 Sep

Photobucket

Awakening is de Halloween collectie van China Glaze en naast 3 prachtige lakjes krijg je er nog een Fast Forward Topcoat bij. Ik vermoed dat de topcoat een sneldrogende topcoat is, ik heb hem nog niet geprobeerd maar ik zal zeker de topcoat nog eem keertje uitproberen.
Alle lakjes uit de Awakening collectie zijn glitters, dit betekent dus dat ze iets moeilijker te verwijderen zijn dan bijvoorbeeld een creme lakje.

Mummy May I:

Photobucket

Mummy May I is donker lakje vol met paars/roze glitters. Op de foto heb ik 2 laagjes Mummy May I op mijn nagels.

Zombie Zest:

Photobucket

Dit is zeker mijn favoriet van de collectie, waarschijnlijk dankzij mijn voorliefde voor groene lakjes! Zombie Zest is een prachtig mosgroen lakje met gouden microglitters, op de foto’s heb ik 2 laagjes Zombie Zest op mijn nagels. Dit lakje was trouwens opvallend makkelijk te verwijderen, ik vermoed dat het komt doordat het microglitters bevat in plaats van de grote grove glitters die de twee andere lakjes bevatten.

Ick-A-Body:

Photobucket

Ick-A-Body is een prachtig glitterlakje met een donkere basis, op de foto draag ik 3 laagjes.

7 Reacties to “Swatches: China Glaze Awakening”

  1. Sanne 06/09/2010 bij 10:35 #

    Leuk artikel!
    Zombie Zest is ook mijn favoriet, en inderdaad, hij is opvallend gemakkelijk te verwijderen, heel fijn!
    Ben benieuwd wat je van de topcoat gaat vinden, hij droogt inderdaad erg snel🙂

  2. Loeder 06/09/2010 bij 11:10 #

    wow zombie zest is idd erg mooi!

  3. Sharon 06/09/2010 bij 11:46 #

    Vind ze zelf niet zo..

  4. glamourista 06/09/2010 bij 12:51 #

    Dat ik dit zou zeggen! Ik vind ze zelf ietsje te chunky denk ik.

    • Natascha 06/09/2010 bij 15:19 #

      De enige die ik echt heel erg chunky vond was Ick-A-Body dat was voornamelijk glitter. Zombie Zest is helemaal niet chunky en daar heb je ook niet echt het idee van dat er glitter in zit en Mummy May I is een beetje te vergelijken kwa glitter met Lubu Heels.

  5. Selina 06/09/2010 bij 16:45 #

    Ik vind het er zelf een beetje bijzonder uit zien,..zou ze zelf niet zo snel kopen!

  6. Eva! 06/09/2010 bij 22:31 #

    zulke vette kleuren!

Geef een reactie

