Swatches: Catrice Expect the Unexpected

6 Sep

Photobucket

Een vrijdag vond ik de nieuwe Limited Edition van Catrice namelijk Expect the Unexpected in de winkel. Ik was in eerste instantie niet zo gecharmeerd van de collectie maar toen ik ze “live” zag stelde ik mijn mening toch even bij. Ik heb geen van de lakjes gekocht, deze vielen mij toch nog tegen maar ik heb daarin tegen wel het een en ander aan make-up gekocht.

De producten die ik gekocht heb zijn: Glossy Lipstick C01 – Tickled Pink, Bright Blush C01 – Tickled Pink, Contrasting Duo Eyeshadow C03 – Behind Blue Eyes, C04 – In the Lime-L’eye’ght, C05 – Mustard & Custard.

Glossy Lipstick C01 – Tickled Pink:

Naakte lippen:
Photobucket

En met Tickled Pink:
Photobucket

Bright Blush C01 – Tickled Pink:

Photobucket

Contrasting Duo Eyeshadow C03 – Behind Blue Eyes:

Photobucket

Contrasting Duo Eyeshadow C04 – In the Lime-L’eye’ght:

Photobucket

Contrasting Duo Eyeshadow C05 – Mustard & Custard:

Photobucket

En wat gaan jullie van deze Limited Edition kopen?

11 Reacties to “Swatches: Catrice Expect the Unexpected”

  1. Lianneke 06/09/2010 bij 14:23 #

    Ik heb alleen de rode lipstick gekocht. de rest was niet min ding:)

  2. Sharon 06/09/2010 bij 14:56 #

    Bright blush lijkt me mooi! De rest vind ik eerlijk gezegd niet zo.

  3. Mandy 06/09/2010 bij 15:12 #

    Helaas is deze serie hier nog niet te koop…

  4. Loeder 06/09/2010 bij 15:55 #

    Leuk zeg, ga morgen meteen even de Kruidvat checken, hihi

  5. Lisan 06/09/2010 bij 16:26 #

    De blush en de lipstick vind ik erg mooi!

  6. Selina 06/09/2010 bij 16:52 #

    Ik wil de Tickled Pink lipstick hebben!! De oogschaduws laat ik even aan mij voorbij gaan🙂

  7. Amber 06/09/2010 bij 18:56 #

    Ik ben er niet zo weg van… meestal wil ik wel een aantal dingen uit de LE collecties maar dit keer niet… zo ook met die van Essence, ik heb er helaas helemaal niks mee… Wel weer goed voor mn no buy wat make-up e.d. betreft.😛

  8. touchofmakeup 06/09/2010 bij 19:39 #

    Hmm niet echt super veel kleur. :s

  9. Johanna 06/09/2010 bij 20:00 #

    Ik heb de blush en de lipstick in Tickled Pink, maar voor de rest ben ik eigenlijk niet van plan er iets van te kopen.

  10. Sanne 06/09/2010 bij 20:57 #

    Bedankt voor de swatches!
    Ik vind die lipstick wel mooi, dus ik denk dat ik die ga halen, maar de oogschaduws vallen me eigenlijk een beetje tegen, dus die sla ik deze keer over🙂

  11. Eline 12/09/2010 bij 15:27 #

    ziet er goed uit. Vind het wel een beetje weinig pigment bevatten.

Geef een reactie

