Boozyshop heropening

31 Aug

Photobucket

Vrijwel iedere beautyliefhebber heeft wel eens stiekem achter de computer lopen kwijlen bij het assortiment van de Boozyshop. Ik wist zelf nooit waar ik moest beginnen. Zoveel leuke merken zoals NYX, Wet ’n Wild en Diamond Cosmetics. Ook hebben we afscheid mogen nemen van een aantal merken zoals Arissa, Rosie Jane en nog enkele andere merken.

Op 25 augustus ging Boozyshop dicht….

om vervolgens op 1 september (rond een uur of twaalf) weer helemaal vernieuwd te openen!

Sarah van Cherry Plum Sky en ik hebben de site vandaag al mogen testen en zonder ook maar iets te verklappen (want dat heb ik beloofd) kan ik jullie al wel zeggen dat de site prachtig is! Je zal oude bekenden tegen komen maar ook gloednieuwe ‘vrienden’😉

Of je nou op school zit of aan het werk ben op 1 september om twaalf uur s middags moet je eigenlijk gewoon klaar zitten voor de lancering van de vernieuwde boozyshop!

9 Reacties to “Boozyshop heropening”

  1. lisanne 01/09/2010 bij 00:40 #

    Wauw klinkt goed, ik ben heeeel benieuwqd wat boozyshop voor ons in petto heeft🙂

  2. Selina 01/09/2010 bij 08:24 #

    Ik zit klaar om 12 uur want ik ben heeel benieuwd!

  3. Mandy 01/09/2010 bij 09:01 #

    Leuk!
    Ik heb gelukkig vandaag vrij:) Ik zit klaar om 12 uur:)

  4. Sarah M 01/09/2010 bij 09:38 #

    Hihihii!! 😀 Ik heb thans gehoord dat er nog iemand heeft kunnen bestellen, buiten ons! Foei, MAAIKE!😀 hihi..

  5. Tessa 01/09/2010 bij 10:30 #

    Ik ben ook heel erg benieuwd en ik zal zeker bestellen vandaag!

  6. Loeder 01/09/2010 bij 11:09 #

    ben zo benieuwd, ga zeker ff kijken hihi

  7. Frauke 01/09/2010 bij 13:16 #

    Het is echt heel leuk geworden😀

  8. Femke 02/09/2010 bij 14:54 #

    oeh ik ga meteen kijken

Geef een reactie

