Review: Hema Longlasting Nail Polish #79

30 Aug

Photobucket

Toen ik foto’s aan het maken was van mijn stash vielt het me op dat ik eigenlijk maar 2 lakjes van de Hema had. Toen ik in de stad was om nagellak te kopen voor een swap besloot ik ook voor mezelf wat nagellakjes van de Hema mee te nemen.

Hema Longlasting Nailpolish nr 79 is een aubergine kleurig nagellakje met een zwarte basis. Eigenlijk hou ik niet van aubergines, ik vind ze naar spons smaken, maar deze aubergine vind ik wel lekker😉 De lak is longlasting en als een merk longlasting op een flesje nagellak zet vraag ik me altijd wel af wat hun onder longlasting verstaan. Ik versta namelijk onder longlasting dat mijn nagellak er 4-5 dagen (of natuurlijk nog langer) zonder te chippen op blijft zitten.

Photobucket

Verpakking
De verpakking is niet echt heel speciaal maar het oogt ook niet heel goedkoop. Het enige probleem wat ik heb is dat ze de lakjes nummers geven en geen namen. Persoonlijk vind ik dat erg vervelend want er zijn wel een aantal nummers die dubbel zijn alleen zijn die dan weer van een andere lijn.

Substantie
De lak is niet te dun of te dik en lakt op zich wel lekker. Hij heeft alleen, tot mijn verbasing, wel 3 laagjes nodig om te dekken. En dat had ik eigenlijk niet verwacht van zo’n donkere lak.

Chippen
De lak is zeker wel longlasting! De enige chip die was ontstaan na 3 dagen was daar waar een van mijn nagels ingescheurt was. En ik vind niet dat ik dat de nagellak aan kan rekenen. Ik denk zelfs dat de lak nog wel een vierde dag door had kunnen komen.

Prijs
De prijs van dit hema lakje is € 2,50 en er zit 11 ml in een flesje.

Eindcijfer

8+

Als het lakje geen drie lagen nodig had gehad had het waarschijnlijk een hoger cijfer gehad.

En als laatste een tip voor de hema: zorg dat er in de vaste collectie wat minder oude mensen kleurtjes, zoals 7 verschillende maar bijna hetzelfde tinten roze of bruin, zitten en ik zal dan in ieder geval wat vaker een Hema lakje kopen! En geef de lakjes namen ipv nummers!

13 Reacties to “Review: Hema Longlasting Nail Polish #79”

  1. Sharon 30/08/2010 bij 11:58 #

    Niet echt mijn kleurtje. Jammer dat je 3 laagjes nodig had!

  2. Marion 30/08/2010 bij 12:46 #

    Ik vind het wel een gaaf kleurtje, heb hem ook pas gekocht.

  3. Frauke 30/08/2010 bij 12:54 #

    Nee dit is niet echt mijn kleur! sorry!

  4. Amber 30/08/2010 bij 13:46 #

    Beetje donker maar wel mooi! Fijn dat hij zo lang mooi blijft!😀

  5. Loeder 30/08/2010 bij 13:51 #

    Mooi kleur, en idd erg fijn dat ie lang mooi blijft!

  6. Samantha 30/08/2010 bij 17:26 #

    Ik vind dit echt een ontzettend mooi herfst kleurtje!

  7. marjolein 30/08/2010 bij 19:12 #

    Woow, echt mooie kleur!

  8. Mariel 30/08/2010 bij 20:27 #

    Mooi herfstkleurtje!

  9. Eva! 30/08/2010 bij 22:47 #

    Hee volgens mij heb ik die ook nog! Ook maar weer eens opdoen! Ik had hem zelfs dubbel, de ander aan een vriendin weggegeven! Leuk kleurtje dus!

  10. Touch of Make-up 31/08/2010 bij 13:15 #

    Ziet er een mooi kleurtje uit!

  11. Eline 04/09/2010 bij 22:00 #

    mooie kleur!

  12. Iris 18/03/2011 bij 10:47 #

    Sorry, I can’t speak dutch very well…so I wanted to ask you a question

    Is there any formaldehyde in this Long lasting nail polish from Hema, I bought one month ago, and don’t dare to use it because I don’t know about this forlamdehyde in it or not.
    Can you tell me if you know it? Thanks a lot!

    Iris

    • Natascha 18/03/2011 bij 11:51 #

      I think you’ll have to check your own bottle. I cant say anthing about it without seeing the bottle myself.

Geef een reactie

