Haul: Trekpleister 14 augustus

25 Aug

Photobucket

Tijdens een dagje (beauty) shoppen dan sla ik zeker de Trekpleister niet over, meestal vind ik daar nog wel eens wat dingentjes uit oude Catrice of Essence collecties of (heel soms) Wet ’n Wild.

Photobucket

Zo ook deze keer!
Een hoop Wet ’n Wild lakjes, een Wet ’n Wild mascara, een lipstick van Catrice uit de Pastel Delight collectie en Sea of Green uit de Oceana collectie van Catrice. Ik was helemaal happy met mijn buit! Ik ga zeker een review maken over de Wet ’n Wild Mascara en de lakjes zullen jullie ook zeker nog een keer voorbij zien komen. En gisteren hebben jullie al een look kunnen zien die gemaakt is met oa Sea of Green.

6 Reacties to “Haul: Trekpleister 14 augustus”

  1. Eva! 25/08/2010 bij 16:06 #

    altijd leuk beautyshoppen zeker als het budget is!

  2. Loeder 25/08/2010 bij 16:12 #

    Die lakjes zijn leuk!

  3. Lynsey 25/08/2010 bij 17:06 #

    Aaaa wet n wild, ik kon het gister niet eens meer in duitsland vinden.
    Jaloers😀

  4. Mariel 25/08/2010 bij 17:32 #

    Leuke lakjes

  5. Lisan 25/08/2010 bij 19:58 #

    Zo jammer dat wet n wild niet meer gewoon verkocht wordt! Ik snap nog steeds niet waarom ze dat uit de schappen hebben gehaald!

  6. Selina 26/08/2010 bij 08:56 #

    Leuke spullen heb je gekocht!

Geef een reactie

