Review: Prestige Skin Loving Minerals Baked Shadow Quad

12 Aug

Photobucket

In mijn shoplog heb ik deze al laten voorbij komen.
En ik besloot voor ik hem kocht eigenlijk al dat ik hier een review over moest schrijven!

Photobucket

Dit is baked shadow quad Gemma. Een quad met een grijs, donkergrijs, blauw en roze baked bolletje eyeshadow. In het doosje ziet het er uit als een klein kleuren feestje. Ik was eigenlijk bang voor het roze bolletje omdat ik van roze oogschaduw altijd van die huilogen krijg.

Deze angst was totaal ongegrond zag ik toen ik de quad in de winkel swatchte.
Op naar de swatches dus!

Photobucket
van links naar recht: grijs, donkergrijs, blauw, roze

Photobucket
van links naar recht: grijs, donkergrijs, blauw

Photobucket
van links naar recht: donkergrijs, blauw, roze

Alle swatches zijn droog(!!) gemaakt en wat een pigment, om te kwijlen zo goed! Moet je nagaan hoe ze zullen zijn als je ze nat aanbrengt.

Prijs: €13,90
Waar: DI Plantin

Eindoordeel: 8

Jammer dat het zulke kleine bolletjes zijn voor de rest is het een super product en zeker het aanschaffen waard.

Later vanavond of anders morgen zal er een ooglook online komen die ik met deze quad gemaakt heb!

4 Reacties to “Review: Prestige Skin Loving Minerals Baked Shadow Quad”

  1. Amber 12/08/2010 bij 21:30 #

    Oh wow wat mooi! Supermooie kleuren!

  2. Sharon 12/08/2010 bij 22:17 #

    Mooi paletje!🙂

  3. Danique 16/08/2010 bij 17:34 #

    wauw prachtig!

  4. Sanne 23/08/2010 bij 14:30 #

    hey die heb ik ook😀 leuk!

Geef een reactie

