Project Shampoo

8 Aug

Photobucket

Zoals jullie in mijn shoplog hebben kunnen zien heb ik twee Lush shampoo’s gekocht. Ik heb een van de twee (Squeaky Green) al een keertje uitgeprobeerd en was verbaast over het resultaat wat het na 1 keer al gaf. Mijn haar had meer volume. Nomaal is mijn haar vrij snel vet, na 1 dag, en met Squeaky Green pas na 2 dagen. Nu ben ik bang dat als ik eerst mijn haar met de Lush shampoo bar was tot deze op is en daarna weer met een gewone shampoo het effect wat de Lush shampoo heeft op mijn haar te niet wordt gedaan.

Dat mijn haar/hoofdhuid niet of vreemd reageert op normale shampoos wil niet zeggen dat de merken waarmee ik mijn haar was slecht zijn of dat jouw haar/hoofdhuid ook zo reageert.

Dus heb ik besloten om de flessen shampoo die ik nu heb staan eerst op te maken voor ik met mijn Lush shampoo bars begin.

Ik heb in totaal 16 shampoo/conditioners staan die ik wil opmaken.
Het is dus een soort van 10 pan alleen dan met alleen maar shampoo😛
Ik zal dus wekelijks(?) even een update geven.

Vol:
2 flessen Andrelon Champagne shampoo
2 flessen Trekpleister Vet haar shampoo
1 fles Andrelon Blond conditioner

Restjes:
1 fles Olive Hair Treatment
1 fles Pantene Pro-V Kleur & Glans shampoo
1 fles Schwarzkopf Elke dag shampoo
1 fles Hegron shampoo
1 fles Hegron conditioner
1 fles Palmolive Elke dag shampoo
1 fles Palmolive Glans shampoo
1 fles Andrelon Blond shampoo
1 fles Andrelon Laagjes Accent conditioner
1 fles Andrelon Glans conditioner
1 fles Andrelon 2 in 1 shampoo

13 Reacties to “Project Shampoo”

  1. glamourista 08/08/2010 bij 14:02 #

    jeetje, dat is veel😮 veel succes!

  2. Amber 08/08/2010 bij 14:04 #

    Succes! Ik heb heel veel douchegel en ook wel shampoo, gaat redelijk, maar als ik een fles Sanex van 500 ml voor me heb staan vind ik het toch weer wel lastig om die te blijven gebruiken. Ik nam hem mee omdat ie niet duur was en er veel in zat… nu baal ik dat er veel in zit en zou ik het liefst alleen nog maar douchegels kopen bij Yves Rocher (die zijn gelukkig niet zo groot!). Haha.. ik ga echt niet meer zoveel kopen als dit allemaal op is.😄

  3. Evii (honeypopland) 08/08/2010 bij 15:24 #

    ik kan beter ook eens zo iets doen, mijn kast staat vol met conditioners, shampoo’s die ik nu niet gebruik.. oeps :p

  4. Samantha 09/08/2010 bij 21:16 #

    Dat is behoorlijk wat zeg! Het lijkt mijn shampoo stash trouwens wel zoveel….

  5. Mariel 09/08/2010 bij 21:29 #

    Wow, veel shampoo!

  6. Suusie 10/08/2010 bij 16:16 #

    Zoo herkenbaar! Lekker inslaan tijdens de sale! Maar uiteindelijk doe je er een eeuwigheid mee!

  7. DIY 11/08/2010 bij 16:59 #

    Die lush shampoo lijkt me dan ook wel wat, ik heb ook haar dat snel vet wordt maar geen één shampoo tegen vet haar helpt bij mij. Probeer nu dus maar eens een shampoo voor normaal haar, maar als dat ook niet helpt zal ik eens kijken voor die van lush!

  8. Loeder 11/08/2010 bij 20:40 #

    wow thats a lot!
    Veel succes!

  9. Ann 15/08/2010 bij 20:46 #

    Goed dat je eerst begint met je gewone shampoos want Lush shampoo bars gaan echt enorm lang mee.

    Ik zou eerst de restjes op doen. Dan zijn die flessen sneller op en dat motiveert weer. Je kan jezelf ook belonen, als er 3 restjes op zijn mag je een week je Squeaky Green gebruiken of zo🙂

    • Natascha 17/08/2010 bij 17:40 #

      Nee wel echt eerst de ‘oude’ shampoo’s opmaken en daarna pas aan lush beginnen.
      Denk ook wel dat dat genoeg motivatie is hahaha
      Gelukkig moet ik ook echt om de dag m’n haar wassen dus dan gaat het ook wel redelijk snel haha.

  10. Ann 17/08/2010 bij 17:36 #

    Haha, ik herken dit zo, heb ook een boel flessen in de kast staan. Ik heb nog steeds de neiging om te geloven dat deze nieuwe shampoo echt wel het verschil zal maken… Welke is je favoriet?

    • Natascha 17/08/2010 bij 17:44 #

      Van de shampoo’s die ik nu nog op moet maken: de andrelon champagne (puur om de geur) en van conditioner de andrelon laagjes accent.

      Maar de Lush shampoo bars zijn echt aanraders hoor!

  11. Sanne 23/08/2010 bij 14:28 #

    Haha dat heb ik dus ook. En meestal als de fles bijna leeg is, dan vind ik hem niet fijn genoeg meer om te gebruiken of reageert mijn haar er niet meer op .:P

Geef een reactie

