Review: LA Girl 3 in 1 Make-Up Stick

3 Aug

Photobucket

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een review heb gepost en dat vind ik eigenlijk erg jammer. Ik vind het leuk om dingen uit te proberen en te beoordelen. Dit heb ik dan ook met de LA Girl 3 in 1 Make-Up Stick gedaan.

De LA Girl 3 in 1 Make-Up Stick is zoals de naam doet vermoeden 3 in 1. Hij is geschikt voor ogen, wangen en lippen. Ik heb de stick gekocht voor €2.99 in de kleur Cranberry Frost. Zoals je op onderstaande swatch kan zien is de stick goed gepigmenteerd.

swatch:

Photobucket

Omdat ik een lichte huidskleur heb zou ik deze kleur niet zo snel gebruiken als oogschaduw (ik krijg er huil ogen van) maar om de stick te testen heb ik er, al zeg ik het zelf, een redelijk leuke ooglook meegemaakt.

oog:

Photobucket

Persoonlijk vind ik het niet een lekkere oogschaduw, hij is te vettig en gaat vrij snel in mijn lijntjes zitten, ook geeft hij wat af. Helaas scoort de stick hier zeker een onvoldoende. Wat je eventueel wel zou kunnen doen is de stick als basis gebruiken en uitsmeren, dan blijft de oogschaduw namelijk wel goed zitten

Ogen: 4

wang:

Photobucket

Als blush is hij wel fijn, hij smeert goed uit en de kleur is ook goed zichtbaar. Op dit vlak verdient de stick zeker een goed punt!

Wangen: 8

lippen:

Photobucket

Als lipstick is de stick heerlijk! Hij is goed zichtbaar en blijft nog lang zitten! Ik heb een halve dag zonder bijwerken kunnen genieten van de kleur. En ondertussen heb ik ook nog gegeten en gedronken! Ook hier verdient de stick dus een goed punt.

Lippen: 8

Eindoordeel: 7

Zeker een aanrader als je de stick als blush of lippenstift wilt gebruiken.
Als oogschaduw is hij net niet goed genoeg, wat jammer is. Maar zoals ik eerder al schreef je zou m ook als basis kunnen proberen.

8 Reacties to “Review: LA Girl 3 in 1 Make-Up Stick”

  1. Amber 03/08/2010 bij 21:46 #

    Mooi kleurtje!🙂 Ik heb een donkerbruine, moet hem ook eens reviewen.

  2. Mariel 03/08/2010 bij 21:56 #

    Mooi kleurtje!

  3. Selina 04/08/2010 bij 06:34 #

    Mooie kleur!

  4. Eline 04/08/2010 bij 11:44 #

    mij spreekt het niet zo aan… wel mooi op de lippen!

  5. Floor 05/08/2010 bij 20:13 #

    Ugh, ik was zo dom om hem in een blauwe kleur te kopen… sigh. Ik kan hem dus nergens goed voor gebruiken, want ook op mijn ogen is hij crappy!

    • Natascha 05/08/2010 bij 20:25 #

      Misschien kan je m als basis proberen.
      Dus gewoon op je oog doen en uitsmeren.

  6. Yuzu 06/08/2010 bij 10:57 #

    Als lipstick ziet der er mooi uit!
    Maar de rest? Hmm i don’t know xD!

  7. Femke 06/08/2010 bij 16:23 #

    leuke kleur

Geef een reactie

