EOTD: Blue Sky

1 Aug

Photobucket

Deze look lijkt een beetje op de brillenlook die ik een week of wat terug gepost heb.
Het verschil is dat ik met uitzondering van de gelliner andere producten heb gebruikt. Ook heb ik de gelliner iets minder dik en in een wing aangebracht.
Misschien weinig verschil maar toch wou ik deze look jullie niet onthouden😉

Photobucket

Ik heb voor deze look gebruikt:
– Hema eyeshadow base
– Coastal Scents Blue Sky Gelliner
– Black onyx mascara
– Arissa eyeshadow pot Creme Brulee
– Arissa eyeshadow pot Chocolate Malt

6 Reacties to “EOTD: Blue Sky”

  1. Amber 01/08/2010 bij 11:52 #

    Die andere vond ik mooi, dus deze natuurlijk ook! Ik vind het ook wel mooi dat de eyeliner niet zo dik is aangebracht, dit zou ik zelf eerder doen dan zo dik, met zo’n kleurtje tenminste.😛

  2. lotte 01/08/2010 bij 12:04 #

    Heel simpel, maar echt heel mooi. Mooie kleur blauw🙂

  3. Eva! 01/08/2010 bij 15:30 #

    super mooi blauw!

  4. Yuzu 01/08/2010 bij 22:30 #

    Pretty❤

  5. Eline 02/08/2010 bij 09:59 #

    leuk!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention EOTD: Blue Sky « Beautytas -- Topsy.com - 01/08/2010

    […] This post was mentioned on Twitter by Natascha, Natascha. Natascha said: Nieuwe Blogpost!! EOTD: Blue Sky http://bit.ly/dxBx7Y […]

Geef een reactie

