EOTD: Purple Pink

27 Jul

Photobucket

Op zich een simpele maar wel mooie look waarmee ik zelfs van vreemden complimentjes over heb gekregen. Ook van deze look zal ik een beschrijving maken! Zodat jullie hem eventueel zelf (na) kunnen maken.

Photobucket

Ik heb voor deze look gebruikt:
– Hema eyeshadow base
– Arcancil Khôl Kajal Waterproof Ultra Noir
– Maybelline The Falsies mascara
– Arissa Eyeshadow Pot in de kleur Creme Brulee
– Gosh Effect Powder Butterfly
– 88 matte palette en dan de volgende kleur:
Photobucket

Allereerst heb ik de Hema oogschaduw base aangebracht op heel mijn oog. Meestal smeer ik een paar likjes met de sponsapplicator op mijn ooglid en smeer ik het vervolgens uit. Vervolgens heb ik de paarse kleur van het 88 matte palette op mijn gehele ooglid tot net over mijn crease aangebracht. Tot net onder de crease heb ik Gosh Effect Powder in de kleur Butterfly aangebracht. Onder mijn wenkbrauw heb ik als highlighter Arissa Eyeshadow in Creme Brulee gebruikt. Onder mijn waterlijn heb ik in de binnenhoek van mijn oog tot het begin van mijn wimpers wat van de paarse kleur uit het 88 palette aangebracht. Vervolgens heb ik onder de rest van mijn waterlijn Gosh Effect Powder Butterfly aangebracht Op mijn waterlijn heb ik met mijn Khôl Kajal een lijn getrokken.

Photobucket

4 Reacties to “EOTD: Purple Pink”

  1. Yuzu 27/07/2010 bij 10:54 #

    Leuk!

  2. Amber 27/07/2010 bij 11:46 #

    Wow erg leuk gedaan! Vooral met die Gosh Butterfly erover, dat geeft echt een heel mooi effect!

  3. Mariel 27/07/2010 bij 18:22 #

    Gaaf!

  4. Eva! 28/07/2010 bij 16:15 #

    hele mooie kleur!

Geef een reactie

