Youtube: Nikkie Tutorials – The Vampire Diaries Makeup Series

26 Jul

Photobucket

Foto: nikkietutorials

Nikkie van NikkieTutorials is een van mijn favoriete ytguru’s. Ze is nederlands en als ik zeg dat ze nog maar 16 is geloof je me vast niet. Ze heeft haar ytkanaal al twee jaar, ze heeft erg veel talent en ik denk dat ze het nog heel ver kan gaan schoppen later. Haar looks varieren van een draagbare look voor overdag tot de meest prachtige clubbing looks!

Nikkie is ook een groot fan van de serie The Vampire Diaries en heeft om de leegte na de seizoensfinale toch een beetje te vullen een leuk idee tot werkelijkheid gebracht.

Ze heeft namelijk haar eigen The Vampire Diaries Make up series. Deze serie bevat nu al twee geweldige looks die jullie hier onder kunnen vinden en kijken. De eerste look is een look geinspireerd op Katherine Pierce en de tweede look is een bloeddorstige “ik ga je zo bijten en leegdrinken” vampier look die geweldig is voor oa halloween. Ik ben zelf erg benieuwd naar de komende video’s in deze serie en ik hoop jullie ook na het zien van de tutorials.

Check ook zeker Nikkies youtube kanaal voor meer geweldige looks!

5 Reacties to “Youtube: Nikkie Tutorials – The Vampire Diaries Makeup Series”

  1. Yuzu 26/07/2010 bij 11:07 #

    Ik vind de tweede look van haar echt geweldig!

  2. Amber 26/07/2010 bij 12:53 #

    Ziet er geweldig uit! Vooral die 2e zeg! :O

  3. Mariel 26/07/2010 bij 17:09 #

    Gaaf!

  4. Eva! 26/07/2010 bij 21:12 #

    heel leuk om haar filmpjes altijd te bekijken!

  5. Eline 26/07/2010 bij 22:44 #

    ze zien er altijd super uit!

Geef een reactie

