EOTD: Pupa Turquoise look

25 Jul

Photobucket

Ja ik weet het, mijn wenkbrauwen moeten geepileerd worden.
Alleen ben ik mijn pincet kwijt maar ik heb een nieuwe gekocht dus ik ga morgen mijn wenkbrauwen epileren😀

Ik vind de turquoise en de blauwe baked oogschaduw uit de Pupa Sunset Glam zomer collectie supermooi en ben ook erg blij ermee. Het zijn hele mooie kleuren die als je ze nat aanbrengt nog mooier en feller zijn. Helaas komt de kleur op de foto niet zo fel over als de kleur in het echt is.

Op deltacephei.nl kan je swatches van beide kleuren vinden.

Photobucket

Ik heb voor deze look gebruikt:
– Hema eyeshadow base
– Black Onyx Mascara No. 331 (Black)
– Etos Khôl potlood wit
– Pupa Luminys Extra Pearl oogschaduw in 03 Turquoise
– Arissa Eyeshadow Pot in de kleur Creme Brulee
– 88 matte palette en dan de volgende kleur:
Photobucket

Photobucket

Allereerst heb ik de Hema oogschaduw base aangebracht op heel mijn oog. Meestal smeer ik een paar likjes met de sponsapplicator op mijn ooglid en smeer ik het vervolgens uit. Vervolgens heb ik Pupa Luminys Extra Pearl oogschaduw 03 met een natte kwast op het bewegende ooglid aangebracht. In de crease heb ik de bruine kleur van het 88 matte palette aangebracht en geblend. En onder mijn wenkbrauw heb ik als highlighter Arissa Eyeshadow in Creme Brulee gebruikt. Onder mijn waterlijn heb ik vanaf mijn buitenhoek tot het midden een lijntje met Pupa Luminys Extra Pearl oogschaduw 03 gemaakt. Op mijn waterlijn heb ik met een witte Khôl potlood een lijn gemaakt.

Photobucket

6 Reacties to “EOTD: Pupa Turquoise look”

  1. silja 25/07/2010 bij 10:26 #

    ik vindt het een erg mooi kleurtje blauw…

  2. Amber 25/07/2010 bij 13:33 #

    Ik vind het een mooie kleur! Leuk die combinatie ook met het bruin.🙂

  3. Rani 25/07/2010 bij 17:51 #

    Leuk gedaan! Wat een mooie kleur blauw!

  4. Selina 25/07/2010 bij 18:31 #

    Mooie look!

  5. Yuzu 25/07/2010 bij 22:45 #

    Pretty!
    En ik vind je wenkbrauwen best wel mee vallen hoor ! xD

  6. Mariel 26/07/2010 bij 16:13 #

    Wauw, mooie look:)

Geef een reactie

