Tag: Your Favorites

21 Jul

Photobucket

Deze tag heb ik van Noelle gekregen.
Lees verder voor mijn favorieten!

Eerst wat achtergrond info over de tag:

De tag is verzonnen door Suzan en de bedoeling is dat dat je jouw top 3 favoriete producten met iedereen deelt! Zo kan elkaar lekker maken over heerlijke spulletjes!

Regels:
– Deel je top 3 favoriete producten
– Neem het ‘Your Favorites Tag’-plaatje over
– Tag minstens 3 andere blogsters.

Sommige zullen wel denken.. Heej die heb je toch al gehad.
Ja klopt en de vorige kan je hier vinden maar mijn favorieten wisselen nogal.
Dus het zal niet hetzelfde lijstje zijn als de vorige keer🙂

Noelle had een oog, gezicht en lip product, dit vond ik wel leuk dus ik doe dit ook.

Face:

Photobucket

MAC Azalea Blossom Blush (Spring Colour 1 Forecast collectie)
Deze heb ik gekocht bij de blogsale van Hanne en ik ben er helemaal weg van.
Ik vind het een heerlijke blush hij staat ook heel mooi vind ik en ik gebruik hem vrijwel iedere dag!

Eyes:

Photobucket

Coastal Scents Gel Liner Blue Sky
Ik hou van deze gelliner❤
Hij is zo mooi! Ik zou de hele dag wel naar het potje kunnen staren zo mooi vind ik m! Hij blijft ook nog eens goed en lang zitten!
Op de foto is de kleur trouwens veel donker blauwer dan dat de liner in het echt is. Dit zal kunnen komen doordat ik blijkbaar een schaduw heb gemaakt met mijn enorm hoofd😛 Jullie kunnen in ieder geval hier swatch ervan vinden die wel kleurecht is!

Lips:

Photobucket

Rosie Jane Cosmetics Lip Dew Tara Tottergrass
Ik was bang dat ik niet kon gaan kiezen maar deze Lip Dew is toch echt wel mijn favoriet. Het is een combi van een lipbalm en lipgloss en ik vind m super.
Deze Lip Dew heb ik gekocht bij boozyshop.nl maar helaas verkoopt Maaike geen Rosie Jane Cosmetics meer.😦 Ik zag wel dat beauty-queen.be ze nog wel verkoopt (met 50% korting!) maar voor hoelang dat is de vraag!?

Oh en ik tag iedereen die m nog niet heeft gehad😛

6 Reacties to “Tag: Your Favorites”

  1. Noelle 21/07/2010 bij 14:00 #

    Ontzettend mooie blush van MAC!! Echt super. En ik wil ook die CS gel liners proberen, hoor ik vaker goede dingen over!

  2. Ann 21/07/2010 bij 15:47 #

    Ik had nog niet gehoord van Rosie Jane Cosmetics. Blijkbaar moet ik snel zijn als ik het nog wil ontdekken.

  3. suusie 21/07/2010 bij 15:50 #

    Wat leuk dat je blauwe CC eyeliner erbij hebt! Ik heb die nog niet!!

  4. Amber 21/07/2010 bij 17:11 #

    Mooie producten! Die blush lijkt me echt geweldig ^^

  5. Rani 22/07/2010 bij 13:44 #

    Leuke spullen! Die MAC blush is echt heel mooi!
    Leuk gedaan met die foto’s!

  6. Yuzu 22/07/2010 bij 14:23 #

    Nice! En de verpakking van het lipproducht ziet der grappig uit!

    Ik wilde je nog bedanken voor je reactie op me blog! Hij stond eerst bij spam maar heb je nu goedgekeurd dus dat moet goed komen nu.. En je hebt me ook geholpen aan een nieuw onderwerp voor een brief haha!

Geef een reactie

