Nieuw Thema!

21 Jul

Ja jullie zien het goed ik heb een nieuw thema.
Ik vond het oude thema ook wel leuk maar was eigenlijk opzoek naar zoiets zoals dit.

Hier nog een screenshotje van de oude layout:
Photobucket

Ik vind het thema erg mooi, simpel en chic.
En wat vinden jullie?
Vinden jullie het ook een verbetering?

7 Reacties to “Nieuw Thema!”

  1. Yuzu 21/07/2010 bij 12:07 #

    Ik vindt dit zelf echt een geweldig thema! Heb hem zelf ook ooit eens gebruikt bij mijn oude blog, lekker simpel maar toch mooi!

  2. Noelle 21/07/2010 bij 12:18 #

    Erg overzichtelijk en inderdaad chic! Zie em vaker voor beautyblogs, maar tis gewoon erg mooi! Zeker een verbetering🙂

  3. Tessa 21/07/2010 bij 12:45 #

    Heel mooi is deze!

  4. touchofmakeup 21/07/2010 bij 12:52 #

    Ik vind het beter. Maar hij wordt wel steeds meer gebruikt voor beautyblogs. En dat vind ik dan jammer qua originaliteit:s maar het blijft wel mooi natuurlijk:)

    • Natascha 21/07/2010 bij 13:14 #

      Tja helaas heb je als je je blog bij wordpress.com host niet heel erg veel keuze kwa thema’s.

      Maar ik heb een deal met mijzelf gemaakt dat als ik straks mijn blog een jaar heb ik pas zelf mijn blog ga hosten. Dan heb je weer wel meer keuze.😉
      Dus das nog even wachten😛

  5. Mariel 21/07/2010 bij 18:36 #

    Mooie layout, lekker overzichtelijk🙂

  6. Eva! 21/07/2010 bij 21:48 #

    ik vind het een lekker frisse layout!

Geef een reactie

