Eten&Drinken: Goed gevulde pastasaus

19 Jul

Mijn vriend en ik zijn dol op pasta en ik vind een goedgevulde pastasaus erbij ook super lekker.

Van deze pastasaus maak ik meestal erg veel (ik verdubbel dan gewoon alles) en vries dan wat saus in, altijd handig voor als je weet dat je een dag geen tijd hebt om te koken!

Op naar het recept!

Goed gevulde pastasaus


Benodigheden:

– 1 courgette

– 1 ui

– 2 paprika’s

– 1 teentje knoflook

– 2 tomaten

– 500 gr rundergehakt

– cayennepepper (voor degene die van pittig houden)

– pot pastasaus

Bereiding:

Was de groenten en snijd ze in blokjes. Rul het gehakt. Zodra het gehakt gaar is gooi je de groenten erbij. Deze bak je tot alles wat geslonken is let wel op dat je regelmatig roert. Hierna gooi je de saus erbij. Zet het vuur lager en laat de saus verwarmen. Zodra de saus begint te koken zet je het vuur op zijn laagst. Nu kan je naar eigen wens cayennepeper toevoegen. Laat de saus nog 5 minuten zachtjes door garen en de saus is klaar.

Eet smakelijk!

Eén reactie to “Eten&Drinken: Goed gevulde pastasaus”

  1. touchofmakeup 20/07/2010 bij 23:12 #

    ha ik en men vriend zijn ook dol op pasta! Bedankt voor de tip! zullen we zaterdag eens uitproberen:p

Geef een reactie

