POTD: Eyeko – Posh Polish

18 Jul

Photobucket

Vandaag weer eens een pedicure of the day🙂
Posh Polish is een mooi taupe kleurig lakje.
Dit is zeker een van mijn favoriete Eyeko lakjes😀
Het is een vrij neutral en chic lakje, het is een lakje wat je zeker naar je werk kan dragen.

Posh Polish bracht makkelijk aan en dekt goed.
Op de foto’s heb ik zelfs maar 1 laagje op mijn nagels.

Photobucket

In een flesje zit 8,5 ml
Posh Polish koop je voor € 4,- los bij Eyeko maar je kan m ook kopen samen met een aantal andere lakjes in het “Eyeko Polish Must Haves” (5 lakjes voor € 15,-) pakketje kopen.

Bij Eyeko betaal je geen verzendkosten naar Nederland of België en als je mijn ambassadorcode (E8722) bij het afrekenen (in de special comments box) invult krijg je een gratis kadotje!

3 Reacties to “POTD: Eyeko – Posh Polish”

  1. Eva! 18/07/2010 bij 17:25 #

    leuke kleurtje zeker ja! altijd fijn dat soort tinten als je even niet weet welke kleur je op moet doen, gewoon zo’n bruintint!

  2. Mariel 19/07/2010 bij 13:32 #

    Best leuk kleurtje, al hou ik meer van roze😛

  3. Eva! 02/08/2010 bij 09:57 #

    aah hier is die! ik had er zelfs al op gereageert! ga hem gewoon betsellen als ik paypal heb, vampira wil ik ook, zie hem ook bij een notd van jou! super! en ook cosmic en rain wilik!

Geef een reactie

