EOTD: Strenge Bril look

17 Jul

Vandaag heb ik iets leuks, nou ik vind het leuk iig, voor jullie.
Mijn favoriete brillook😀
Normaal gesproken draag ik vaak lenzen maar ivm m’n hooikoorts en omdat constant lenzen dragen niet goed voor je ogen is besloot ik een van mijn nieuwe brillen van de plank te pakken.
Ik heb de hele week al mijn bril gedragen en dit was mijn favoriete look:

Photobucket

Ik heb voor deze look gebruikt:
– Hema eyeshadow base
– NYX Milk Jumbo eyepencil
– Coastal Scents Blue Sky Gelliner
– Maybelline The Falsies mascara
– 88 matte palette en dan de volgende kleuren:
Photobucket

*oeps gelliner op m’n wimpers*
In en boven de crease heb ik de donkere bruin gedaan en die uitgeblend met een blend kwast zodat het niet heel hard is.

Photobucket

Zonder bril:

Photobucket

En full face:

Photobucket

Ik heb hier geen foundation op alleen Creme to Powder Blush (in de kleur Snowbunny) uit de Go Snow collectie van Essence en mijn lipstick komt uit de Pastel Delight collectie van Catrice en is C03 Vibrant Violet.

Oh en ik kijk een beetje arrogant maar dit was serieus de enige foto waarbij ik niet ‘raar’ keek xD😀

En wat vinden jullie van mijn bril look??

4 Reacties to “EOTD: Strenge Bril look”

  1. Amber 17/07/2010 bij 11:44 #

    Oee nice!😀 Ik moet nodig wat andere kleuren gelliner aanschaffen. ^^ Ik doe meestal gewoon geen make-up op behalve mascara/oogpotlood omdat ik het altijd too much vond of ik er eigenlijk niks van zag, maar met zo’n fel streepje is het echt super.😀

  2. CelineSchrijftBE 17/07/2010 bij 14:01 #

    Ziet er héél leuk uit🙂

  3. Rani 18/07/2010 bij 11:49 #

    Mooi gedaan!

Trackbacks/Pingbacks

  1. EOTD: Blue Sky « Beautytas - 01/08/2010

    […] look lijkt een beetje op de brillenlook die ik een week of wat terug gepost heb. Het verschil is dat ik met uitzondering van de gelliner […]

Geef een reactie

