Swatches: Essence Return to Paradise

13 Jul

Photobucket

Vandaag heb ik swatches van de nagellakjes van de nieuwe Essence Return to Paradise collectie.

Deze collectie bestaat deze keer uit 5 lakjes en hebben de namen: 01 jungle drum, 02 my little orchid, 03 back to paradise, 04 fruit punch en 05 sun downer.

My Little Orchid, Fruit Punch en Sun Downer hebben trouwens een een mooie shimmer terwijl Jungle Drum en Back to Paradise jelly’s zijn.

Alle swatches zijn 2 laagjes (zonder base/topcoat)

01 Jungle Drum
Photobucket

02 My Little Orchid
Photobucket

03 Back to Paradise
Photobucket

04 Fruit Punch
Photobucket

05 Sun Downer
Photobucket

De enige die wat moeilijk lakte was 03 Back to Paradise. Deze was een beetje waterig maar gelukkig nog niet zo erg als de Surfer Babe lakjes.
Voor de rest dekte de lakjes in twee lagen super!

Mijn persoonlijke favoriet is Fruit Punch, een oranje/gele kleur met een gouden shimmer.😀

9 Reacties to “Swatches: Essence Return to Paradise”

  1. Rani 13/07/2010 bij 17:35 #

    Wauwie, leuke kleuren! Sun Downer is een super mooie kleur!

  2. Samantha 13/07/2010 bij 17:50 #

    best unieke kleurtjes!

  3. silja 13/07/2010 bij 18:00 #

    leuke kleurtjes !!!!
    heb vandaag zelf alles laten liggen bij de kruifvat…
    heb net heel veel dingen gekocht

  4. DIY 13/07/2010 bij 19:35 #

    Ik vind de donkergroene echt erg mooi!

  5. Amber 13/07/2010 bij 20:20 #

    Fruit Punch vind ik best mooi! Beetje tussen oranje en geel in, ik hou niet van geel en niet van oranje, maar dit vind ik dan weer wel mooi.😄

  6. Eva! 13/07/2010 bij 21:02 #

    leuk! ik heb alleen fruit punch.

  7. Eline 14/07/2010 bij 12:55 #

    erg mooie kleuren allemaal!

  8. Laura 14/07/2010 bij 14:12 #

    Leuke kleurtjes!
    Ik twijfelde eerst over My Little Orchid of ik die zou mee nemen of niet maar ik ga hem denk ik nu zeker wel halen! This een mooie paarse kleur!

  9. Mariel 14/07/2010 bij 17:15 #

    Best leuke kleurtjes🙂

Geef een reactie

