Swatches: Catrice Caramé Collectie

12 Jul

Photobucket

De Catice Caramé Collectie ligt nu ongeveer een weekje in de schappen bij de Kruidvat of Trekpleister.
Ook ik ben naar de Kruidvat gesneld om de collectie te bewonderen en ik heb heel wat in huis gehaald. Alle kleuren oogschaduw, lipgloss, nagellak en het Smokey Eyes kitje. Natuurlijk heb ik dit ook allemaal geswatcht voor jullie! Ik moet zeggen dat de verpakkingen super zijn en ik hoop dat ze deze ook gewoon verder doorvoeren. De verpakking van de oogschaduw en lipgloss zijn stevig en het ziet er mooi uit.

Photobucket
(helaas ben ik vergeten de nagellakjes ook op de foto te zetten xD)


Caramé Intense Eye Shadow

A guarantee for perfect oriental eye make-up: the Caramé eye shadows in intense opaque colours like matt peacock blue or gorgeous shimmering bronze make for radiant looks.

Prijs: € 1.99 p/s

in de zon

Photobucket

vlnr: C01 – Silky Gold, C02 – Peacock Blue, C03 – Spiced Red, C04 – Spiced Bronze Caramé

in de schaduw

Photobucket

vlnr: C01 – Silky Gold, C02 – Peacock Blue, C03 – Spiced Red, C04 – Spiced Bronze Caramé

Caramé Gloriously Smokey Eyes Kit

Our ultimate Limited Edition Caramé highlight is the Smokey Eyes Kit:
wrapped in stunning bronze paper, it offers the latest trend straight off the catwalks, where smokey eyes are a must! Easy to use thanks to the own special applicator.

Prijs: € 3.49

in de zon

Photobucket

in de schaduw

>Photobucket

Caramé Oriental Gloss

Caramé Oriental Gloss conjures the most seductive lips in the Eastern World: its slight to medium opacity lends your lips a gorgeous, shimmering lustre along with the warm oriental colours. And the decorative packaging will make you enjoy getting it out of your handbag all the more.

Prijs: € 2,79 p/s

in de zon
Photobucket

vrnl: C01 – Oriental Orange, C02 – Berry Bazaar, C03 – Spiced Red

in de schaduw
Photobucket

vrnl: C01 – Oriental Orange, C02 – Berry Bazaar, C03 – Spiced Red

Lippen zonder
Photobucket

C01 – Oriental Orange
Photobucket

C02 – Berry Bazaar
Photobucket

C03 – Spiced Red
Photobucket

Caramé Ultimate Nail Lacquer

The Caramé Ultimate Nail Lacquer offers the most beautiful oriental colours for well-groomed nails: two intense, summery shades of trendy berry and warm orange-red as well as two shimmery, shiny treasures in bronze and brown.

Prijs: € 2,49 p/s

Ik heb alle lakjes 2 laagjes gedaan.

Photobucket
C01 – Oriental Orange

Photobucket
C02 – Bronzed Brown

Photobucket
C03 – Spiced Bronze

Photobucket
C04 – Berry Bazaar

9 Reacties to “Swatches: Catrice Caramé Collectie”

  1. Rani 12/07/2010 bij 15:05 #

    Oeh wat hou ik van deze collectie!
    Ik ga zeker die Terracota blush/bronzer kopen, en die roze oogschaduw!

  2. Eva! 12/07/2010 bij 17:28 #

    mooie makeup vooral het lakje spiced bronze is gaaf!

  3. Myrna 12/07/2010 bij 20:07 #

    echt prachtige producten in deze collectie!

  4. suusie 12/07/2010 bij 20:12 #

    Die lipglossen zijn zoo smullen!!

  5. lisanne 13/07/2010 bij 04:45 #

    Ik vidn het zo apart, op alle blogs die ik er over tegenkom lijkt het op de swatches alsof er amper kleur van de Smokey Eyes Kit af komt. Ik heb juist al snel te veel kleur ivm enorme pigmentatie, heb jij dat niet?

    • Natascha 13/07/2010 bij 09:14 #

      Ik heb ze geswatched zonder basis dus ik denk dat het gewoon lijkt alsof er amper kleur af kwam.
      Vooral de donkere kleuren zijn echt super gepigmenteerd.
      De gewone oogschaduws zijn ook super gepigmenteerd, de Spiced Bronze Caramé lijkt op de foto’s ook mee te vallen maar die is echt heel erg goudbrons maar lijkt op de foto zacht goud.

  6. silja 13/07/2010 bij 08:50 #

    ik vind ze ook heel erg mooi, en heb ook een gedeelte van de collectie gekocht.

    ik ga ze vandaag op mijn blog zetten met een shoplog!!!!

    erg mooie kleurtjes, wil het gouden lakje ook nog even bemachtigen

  7. glamourista 13/07/2010 bij 14:42 #

    wat is deze collectie mooi he😀

  8. lauwraa2201 17/07/2010 bij 23:03 #

    Er zitten leuke dingen tussen!😉

Geef een reactie

