Haul: Boozyshop

9 Jul

Jullie zullen wel denken “Weer een haul”:/
Jeps weer een haul, alleen is deze eigenlijk slachtoffer van mijn luiheid.
Want de Wet ’n Wild spulletjes heb ik al weer een aantal weken binnen.

Bij Boozyshop had ik het een en ander aan Wet ’n Wild en Nyx besteld. Natuurlijk zoals altijd was alles weer snel geleverd en goed verpakt!

Lees verder voor foto’s en swatches!

Wet ’n Wild bestelling:

Photobucket

NYX bestelling:

Photobucket

En natuurlijk heb ik enkele swatches gemaakt voor jullie:

Wet ’n Wild lipstick

Photobucket

vlnr: 520E, 528A, 511B

NYX lipstick & Spa

Photobucket

vlnr: Fusion 627, Eucalyptus 639

Photobucket

Nyx Tinted Lip Spa TLS07 Jewel

De Tinted Lip Spa wou ik gewoon eens proberen en hij verraste me erg, hij heeft een mint geurtje en ik heb echt het idee dat hij m’n lippen verzorgt.
Ook geeft tie een mooi kleurtje af!

Wet ’n Wild en NYX Jumbo Pencils

Photobucket

vlnr: Nyx Milk, Wet ’n Wild Pixie

Wet ’n Wild Mega Eyes® Creme Eyeliner: Eggplant

Photobucket

6 Reacties to “Haul: Boozyshop”

  1. Rani 09/07/2010 bij 13:49 #

    Ik hou van hauls, keep up the good work😀
    Mooie swatches, en ik wil ook echt een palette van Wet ’n Wild!

  2. Amber 09/07/2010 bij 13:59 #

    Ziet er goed uit allemaal!😀 Die tinted lip spa lijkt me echt fijn.🙂

  3. Eva! 09/07/2010 bij 17:30 #

    wat een heerlijke aankopen!

  4. honeypopland 09/07/2010 bij 17:39 #

    Ohja wil ook al langer bij boozyshop bestellen! binnenkort toch maar eens doen😀

  5. Romana 09/07/2010 bij 19:37 #

    ik vind hauls ook leuk😀
    moooie swatches😉
    xx

  6. Mariel 09/07/2010 bij 20:06 #

    Mooie lipsticks!

Geef een reactie

