Tag: Sweet Blog Award

8 Jul

Photobucket

Deze tag heb ik gisteren gekregen van Suzanne van DeltaChepei.nl!

De regels:

Give this award to 10 bloggers.
Put the award on your blog.
Mention the person who gave you the award.

Ik tag op mijn beurt:

Noelle
Mariel
Eva
Amber
Selina
Priscilla
Jessica
Bloggin Beauties
Michelle
Michèle

3 Reacties to “Tag: Sweet Blog Award”

  1. Noelle 08/07/2010 bij 16:58 #

    Thanks voor de tag🙂 Erg lief! Ik zet em morgen op mijn blog🙂

  2. Amber 08/07/2010 bij 19:53 #

    Thanks😀 *ik ga echt moeite hebben met m aan mensen geven die m nog niet gehad hebben, misschien moet ik daar maar het schijt aan hebben, hahaha*

  3. Eva! 09/07/2010 bij 17:31 #

    oooo wat lief dankjewel😀

Geef een reactie

