Review: 2b Lipstick Brilliant Colours 47

8 Jul

Photobucket

Ik was een tijdje geleden op zoek naar een lekker fel roze lipstick.
Geen enkele merk had wat ik zocht tot ik bij het schap van 2B terecht kwam.
Normaal zou ik niet zo snel iets van 2B kopen aangezien ik het schap altijd zo rommelig vind en ik de verpakkingen niet echt aantrekkelijk vind.
Maar ik was nu desperate.
Dus ik heb op de gok die lipstick mee genomen, want zo duur was de lipstick niet.

Photobucket

Maar wat een verrassing was de lipstick!
Niet alleen is het helemaal de kleur die ik zocht hij blijft ook nog eens super lang zitten!
En dat is iets wat ik echt niet had verwacht.
Na hem ’s morgens op mijn lippen gesmeerd te hebben heb ik hem alleen ’s middags even moeten bijwerken (aangezien ik ook gedronken en gegeten had😉 ).

Photobucket

Een aangename verrasing dus en zeker een aanrader!

2b is in Nederland te koop bij oa Kruidvat, DA en in België bij de Kruidvat en de DI. De 2b Brilliant Colours kosten € 3,95 en zijn dus zeker budget proof.

3 Reacties to “Review: 2b Lipstick Brilliant Colours 47”

  1. Mariel 08/07/2010 bij 18:20 #

    Wow mooi kleurtje!

  2. Amber 08/07/2010 bij 20:48 #

    Wow wat een mooie kleur! :O

  3. Romana 09/07/2010 bij 19:38 #

    wauw, verliefd❤
    maar waarom zie ik hem niet op je lippen :$
    hy is het héél mooi…
    xx

Geef een reactie

