Haul&Swatches: Gosh

8 Jul

De 1+1 Gosh actie van kruidvat kon ik natuurlijk niet overslaan.
Ik heb dan ook echt redelijk ingeslagen *oops* naast Gosh heb ik ook nog 3 ‘effect powders’ van 2True gekocht om uit te proberen.

Lees verder voor mijn haul😉

Lakjes!

Lakjes kan je nooit genoeg hebben (vind ik) en de groene stond al een tijdje te lonken naar me en nu was gewoon de kans om m mee te nemen.

Photobucket

vlnr: Nero, 541 Gasoline, 548 Green Hawaii, 01 Base/Top Coat, 555 Silver, 554 Gold

Effect Powders

Heel veel effect powders, ik had er hier nog geen een van en eigenlijk hield de prijs me ook echt tegen.
Heb nu volgens mij bijna alle effect powders, alleen de roze kleuren niet want dat vind ik niet staan bij mij😉
Ook zitten er 3 effect powder versies van 2True tussen.

Photobucket

Swatches: (alle zonder basis!!)

Photobucket

vlnr: 2True: nr 14, 10 en 6

Photobucket

vlnr: Gosh Sky, Holographic Silver, Plummy, Bluebell, Kiwi, Blaze, Butterfly en Apple Jam

Photobucket

vlnr: Gosh Kiwi, Blaze, Butterfly, Apple Jam, Azure, Glamour en Aquatic

En wat swatches van dichtbij:

Photobucket

vlnr: Sky, Holographic Silver, Plummy en Bluebell

Photobucket

vlnr: Plummy, Bluebell, Kiwi, Blaze en Butterfly

Photobucket

vlnr: Apple Jam, Azure, Glamour en Aquatic

Zoals je ziet zijn er echt een aantal super gepigmenteerd.
Ook vallen de effect powders van 2true me eigenlijk niet echt tegen.
Ik had slechter verwacht.
Mijn favorieten zijn Aquatic, Apple Jam, Azure, Plummy, Glamour en Bluebell.

Heb jij Gosh effect powders?
En welke zijn jouw favorieten?

7 Reacties to “Haul&Swatches: Gosh”

  1. Noelle 08/07/2010 bij 11:20 #

    Ik heb alleen een potlood van Gosh die wel een mooie kleur geeft, maar helaas vervaagt ie vrij snel. Ik vind die Aquatic pigment echt super mooi!!

  2. Beautyfuel 08/07/2010 bij 12:26 #

    Ik heb een groene effect powder (weet zo 1,2,3 de naam niet) maar die vind ik eigenlijk helemaal niet mooi, haha!

  3. evelien 08/07/2010 bij 15:40 #

    ik heb alleen aquatic, is een mooie kleur, alleen nog maar weinig gebruikt

  4. Lianneke 08/07/2010 bij 17:17 #

    Oew, dan moet ik toch eens kijken in dat 2true rek. Ik vond het er nooit zo leuk uitzien. Maar toch maar eens kijken dan.

    • Natascha 08/07/2010 bij 18:19 #

      Ik heb me al eens meer verbaast over de kwaliteit van 2true, de gewone lakjes (niet de snel drogende) zijn op zich ook best oke🙂

  5. Mandy 11/07/2010 bij 18:08 #

    Hele mooie kleuren vooral aqautic

  6. Priscilla 17/07/2010 bij 22:12 #

    Erg mooie lakjes, ik ben benieuwd naar de swatches.

Geef een reactie

