Haul: Enchantra

7 Jul

Photobucket

Ik heb afgelopen maand 2 bestellingen geplaatst bij Enchantra.
Enchantra heeft een vrij breed assortiment, zo verkopen ze oa. Coastal Scents, China Glaze, Konad, Blaze, Disney Couture, Sweetly You en nog veel meer!
Ook hebben ze van Enchantra een eigen blog waarop ze heel veel leuke artikelen plaatsen, zeker een aanrader om te volgen!

Maar goed op naar de spulletjes die ik heb gekocht!

Coastal Scents Gel Liners:

Photobucket

Met de klok mee: Blue Sky, True Black, Wicked, Beach Glass, Feline

Swatches:

Photobucket

vlnr: Beach Glass, Feline, Wicked, Blue Sky en True Black

Ik ben sinds kort echt helemaal fan van deze gelliners!
Ze blijven goed zitten (de hele dag) zijn waterproof en hebben leuke kleuren! Ik weet zeker dat ik nog een aantal aan zal schaffen.

Organic Island Shell Lip Balm:

Photobucket

Ik wou deze Lip Balm wel eens proberen en heb voor de Tiger Crown uitvoering gekozen omdat deze mij doet denken aan een van mijn poezen (Turtle). Wat eigenlijk wel een beetje een rare reden is nu ik het zo terug lees maar dat zal me een worst wezen haha😀

Coastal Scents 88 Palette Matte:

Photobucket

Echt veel hoef ik hier denk niet over te schrijven, de meeste zullen het palette wel kennen.
Ik heb zelf een 88 Shimmer Palette (maar niet van coastal scents) waar ik erg tevreden over ben en besloot om een matte pallet aan te schaffen voor de dagen dat ik niet wil glinsteren😉

Niet apart op de foto maar wel gekregen:
Ook kreeg ik (en alle andere mensen die in juni bestelden) als bedankje een kadotje van Enchantra (heel lief <3) namelijk een Sweetly You Shea & Cocoa in de 'smaak' Strawberries & Champagne. Deze ruikt en smeert echt super lekker en ik ben er erg enthousiast over!
Zeker een aanrader als je bv een leuk kadotje zoek (of om lekker zelf te smeren)!

6 Reacties to “Haul: Enchantra”

  1. Selina 07/07/2010 bij 18:33 #

    Oehh leuke koopjes! Vooral de 88 matte Palette is een echte must have🙂

  2. Eva! 07/07/2010 bij 19:08 #

    wat een super aankopen! die gelliners zijn gaaf!

  3. robin ganeko 07/07/2010 bij 19:27 #

    oehh nice =)!

  4. Amber 07/07/2010 bij 20:21 #

    Feline en Blue Sky zijn echt supermooi! :O

  5. Lianneke 08/07/2010 bij 08:55 #

    Wat een leuke spulletjes! Die gelliners zien er goed uit!

  6. Mandy 11/07/2010 bij 18:09 #

    Wow blue sky is echt heel erg mooi!!

Geef een reactie

