HAUL: China Glaze

6 Jul

Photobucket

Jeej China Glaze❤
Zet je schrap voor een hoop glitter lakjes!

Photobucket

vlnr: Bing Cherry, Eyes Like Sapphires, Mango Madness, Bad Kitty

Photobucket

vlnr: Sour Apple, Cloud Nine, Atlantis, Cosmic

Zoals jullie misschien kunnen zien zijn er van de 8 lakjes 6 glitter.
Alleen Bing Cherry en Eyes Like Sapphires zijn geen glitter.

Swatches volgen zeker nog dus hou mijn blog in de gaten!

Achter deze bestelling zit trouwens een verhaal (waar sommige van jullie misschien wat op twitter over hebben meegekregen en anderen misschien niet) maar wat ik toch met jullie wil delen. Aangezien ik er best wel mee in mijn maag zat/zit.

Ik had op 24 juni 2010 rond twee uur bij Tyro Beauty Nails een bestelling geplaatst van (deze) 8 China Glaze lakjes, waarvan er een aantal niet bij mijn favoriete verkooppunten (meer) te koop waren, deze had ik direct betaald met Ideal en er eigenlijk niet meer aan gedacht tot Suzanne de week er op twitterde dat er met haar bestelling iets mis was.
Bij mij brak totale paniek uit! Ik bestel niet zo snel bij een onbekend iets dus dit was eigenlijk wel een grote stap voor mij. Dus ik kijk bij de status van mijn bestelling staat daar “afwachting van uw betaling”. Uhm Pardon? Heb het overgemaakt met Ideal dan krijgen TBN een bericht van Ideal over de status van de betaling. :S Dus ik besloot te mailen.
Zo rond twaalf uur heb ik TBN gemaild en binnen nog geen 2 uur kreeg ik ineens dat de bestelling verzonden was. Uh WUT? :S
Oke goed misschien is het toeval, maar als ze nou hadden gemaild van “goh we hebben je betaling inderdaad al binnen onze fout, we versturen het vandaag nog” had ik toch echt gehad van oke foutje kan gebeuren maar nu is het net of als ik niet had gemaild ik nog wel een week op mijn pakje had kunnen wachten.
Over de verzending trouwens geen slecht woord, ik heb netjes een track ’n trace nummer (voor GLS) van TBN gekregen en de lakjes waren gewoon netjes en goed verpakt. Ook heb ik gelukkig (in tegenstelling tot Suzanne) wel alle lakjes die ik besteld had gekregen. Dus eind goed al goed.

Maar door het gebrek aan communicatie bij TBN heb ik toch wel een naar nasmaakje aan mijn bestelling bij TBN overgehouden.
Dus mochten ze dit toevallig lezen, dit is zeker een verbeterpunt!

8 Reacties to “HAUL: China Glaze”

  1. Suzanne 06/07/2010 bij 17:03 #

    Mango Madness en Sour Apple zijn prachtig!

  2. Ann 06/07/2010 bij 17:20 #

    Leuke koopjes! Jammer dat er iets mis ging bij de aankoop maar gelukkig is alles goed gekomen🙂

  3. Amber 06/07/2010 bij 18:59 #

    Wat balen dat het niet lekker liep met de bestelling! Ik heb daar altijd zo’n pesthekel aan, bah. Er kan ook inderdaad nooit een sorry vanaf ofzo, bijna voor de rechter gesleept worden en opeens niks meer laten horen omdat t ‘toch goed was’. Ongelooflijk!

    Maar de lakjes zijn erg mooi! yes Like Sapphires, Mango Madness, Bad Kitty en Atlantis vooral… ^^

  4. Eva! 07/07/2010 bij 17:42 #

    ooo wat een prachtige lakjes! ben super benieuwd naar de swatches! wel balen dat het niet soepel verliep!

  5. Mariel 07/07/2010 bij 20:59 #

    Lakjes om verliefd op te worden!

  6. Myrna 08/07/2010 bij 15:37 #

    oh wow wat een prachtige lakjes! Ben benieuwd naar de swatches

  7. glamourista 08/07/2010 bij 21:47 #

    Jeeeetje, Atlantis is prachtig😀

  8. Mandy 11/07/2010 bij 18:14 #

    Hele mooie lakjes!

Geef een reactie

