NOTD: Oh Gosh my Nfu Oh!

5 Jul

Photobucket

Vandaag heb ik een ongelooflijk leuke NOTD al zeg ik het zelf.
Mijn NOTD is vandaag eentje met Nfu Oh!
Ik heb hier Nfu Oh #49 over een laagje Gosh Nero en zeg nou zelf is het niet prachtig?
Ik ben echt helemaal weg van de Nfu Oh flakies, ze geven een beetje een twist aan een saai lakje of gewoon net wat extras🙂

Photobucket

En het flesje is zoooo mooi!

PhotobucketPhotobucket

Nfu Oh wordt verkocht door NailXL.nl.
NailXL is eigenlijk een groothandel voor salons en nagelstylistes maar als niet professional kan je alleen geen acryl en gel producten bestellen, de rest wel!
Dus NailXL is zeker een aanrader!
Ze hebben een goede service en ze leveren snel!
Ze hebben trouwens bij NailXL ook de enorm populaire INM Out The Door sneldrogende topcoat!

Let wel op!
De prijzen op NailXL zijn exclusief BTW maar dat wordt er bij het afrekenen bij gerekend.

Mocht je je totaalbedrag in de gaten willen houden dan kan je elke keer bij bestellen kijken daar staat je totaalbedrag compleet met btw erover berekend.

11 Reacties to “NOTD: Oh Gosh my Nfu Oh!”

  1. Priscilla 05/07/2010 bij 13:57 #

    Heel erg mooi!

  2. Suzanne 05/07/2010 bij 13:57 #

    Nfu Oh is geweldig!

  3. Leila 05/07/2010 bij 14:45 #

    Mooi!
    De dop van die flesjes is zo leuk met dat korsetachtige.

  4. Annigje 05/07/2010 bij 16:03 #

    Mooie lak!

  5. Eva! 05/07/2010 bij 19:17 #

    oo zoo tof! ik wil ook nog eens zo’n lak!

  6. silja 05/07/2010 bij 22:28 #

    ik vind hem super mooi….

    heb net meerdere dingen besteld voor mijn blog, maar als ik die allemaal geswatched heb op mijn Blog/site, dan ga ik zeker nieuwe lakjes van Nhu oh.

  7. Lisanne 06/07/2010 bij 15:39 #

    Prettyyyyy ik wil zeker nog een paar Nfu Oh lakjes😀

  8. Mariel 07/07/2010 bij 17:57 #

    Gaaaaf!!

  9. Laura 08/07/2010 bij 15:04 #

    Mooie verpakking, alleen de kleur.. egt ‘iew’!. sorry, niks voor mij😦. naja, jij bent er blij mee=D.

    • Natascha 08/07/2010 bij 15:23 #

      Het Nfu Oh lakje zijn alleen de flakies hoor!
      Het zwarte er onder is een lakje van Gosh (Nero)

  10. Mandy 11/07/2010 bij 18:18 #

    Mooi!!

Geef een reactie

