NOTD: China Glaze – He’s Going In Circles

2 Jul

Photobucket

Omdat ik vandaag (tijdens de voetbalwedstrijd) naar Twilight Saga: Eclipse ga heb ik besloten om een nagellakje op mijn nagels te smeren dat in de zon net zo veel glinstert als Edward doe haha.

Dus koos ik He’s Going In Circles van China Glaze. Dit lakje komt uit de Kaleidoscoop collectie.
Helaas is deze collectie langzaam aan het verdwijnen omdat de collectie “discontinued” is maar je kan oa dit lakje uit de collectie nog bij Nailpolishfashion.nl kopen

Deze foto is gemaakt in de schaduw, zelfs hier is tie mooi!

Photobucket

En hier in de eerste zonnestralen van vanochtend, nog mooier!

Photobucket

En wat vinden jullie er van?
Hebben jullie zelf holografische lakjes?

7 Reacties to “NOTD: China Glaze – He’s Going In Circles”

  1. Femke 02/07/2010 bij 12:17 #

    glinsterend mooi

  2. Amber 02/07/2010 bij 13:16 #

    Mooi kleurtje! Ik heb zelf IDK en L8R G8R🙂

  3. Mariel 02/07/2010 bij 20:50 #

    WAUW!

  4. Eva! 02/07/2010 bij 22:01 #

    ik vind hem werkelijkwaar prachtig!

  5. Rani 03/07/2010 bij 11:06 #

    Wat een coole kleur!😮

  6. Josephine 04/07/2010 bij 15:50 #

    Wauw, die is te mooi voor woorden! Vind holo altijd zo mooi!

  7. Priscilla 05/07/2010 bij 11:07 #

    Erg mooi! Ik heb zelf (nog) maar 1 holografisch (roze) lakjes maar die is ook erg mooi. De volgende keer dat ik China Glaze ga bestellen doe ik dit lakje ook in mijn mandje.

Geef een reactie

