Muziek: Favorieten van Juni

30 Jun

Omdat mijn harde schijf waar al mijn dingentjes op staan voor mijn blog tijdelijk buiten gebruik is krijgen jullie vandaag een niet beauty gerelateerde post.
Ik hoop dat mijn harde schijf morgen wel weer beschikbaar is.

Op het moment zijn dit enkele van mijn favoriete nummers🙂

5 Reacties to “Muziek: Favorieten van Juni”

  1. Eline 30/06/2010 bij 11:24 #

    super leuke muziek, mijn favo’s zitten er zeker tussen!

  2. Selina 30/06/2010 bij 11:45 #

    Leuke muziek! Sia en Kesha zijn toch mijn favoriet,..

  3. Eva! 30/06/2010 bij 17:20 #

    leuke liedjes!

  4. Danique 30/06/2010 bij 17:29 #

    Dat liedje van Sia is zo leuk🙂

  5. R. en A. 01/07/2010 bij 10:01 #

    allemaal leuk! behalve die van kesha . ik vind geen van haar liedjes leuk behalve tik tok. xxxxx

Geef een reactie

