Review&Look: Essence Smokey Eyes Set 02

27 Jun

Photobucket

Essence Smokey Eyes Set 02 Punk Vibe

Tijdens de wk wedstrijd Nederland – Japan zat ik niet achter de buis maar stond ik in de kruidvat bij de make-up.
En daar zag ik van Essence de Smokey Eyes Setjes liggen. Niet duur natuurlijk en er ging ook nog korting vanaf natuurlijk. Dus ik heb beide setjes gekocht en besloten te reviewen voor jullie.

Photobucket

Het setje bestaat uit twee delen links een oogschaduw en rechts eyeliner.
Je krijgt er een kwast/spons applicator bij maar je kan natuurlijk ook zelf je eigen kwasten gebruiken.
Het eerste wat me op viel is dat het setje erg goed gepigmenteerd was.

Photobucket

Op de achterkant stond een manier hoe je een smokey eye look kon maken.
Dit heb ik ook getracht met de applicator die ze er bij hadden gegeven maar dat mislukte finaal. Vond het erg grappig dat ze wilden dat je het blend met zo’n gevalletje xD ik kreeg het iig niet (mooi) voor elkaar.
Omdat ik die dag toch echt nog naar mijn werk moest heb ik het gecorrigeerd met mijn eigen kwasten en dit is het resultaat:

Photobucket

Photobucket

Ik vind het een goed product voor een zacht prijsje.

8 Reacties to “Review&Look: Essence Smokey Eyes Set 02”

  1. Johanna 27/06/2010 bij 13:23 #

    Mooi!:D
    x

  2. Samantha 27/06/2010 bij 14:45 #

    Ziet er mooi uit maar bij mij creasen deze soort oogschaduws altijd erg snel!

  3. Amber 27/06/2010 bij 15:18 #

    Ziet er mooi uit! Maar dat blenden met dat ding lijkt me inderdaad echt vreselijk. *proberen ze uberhaupt iets uit voor het op de markt komt denk ik dan :P*

  4. Mariel 27/06/2010 bij 15:51 #

    Mooi!

  5. Eline 27/06/2010 bij 22:37 #

    ziet er super uit!

  6. Eva! 27/06/2010 bij 23:25 #

    ziet er mooi uit! goed gepigementeerd ook! maar bleef het lang zo mooi zitten?

    • Natascha 28/06/2010 bij 17:30 #

      Het is de hele dag blijven zitten.🙂 (met natuurlijk wel mijn hema eyeshadow base er onder)

  7. Aya 25/01/2011 bij 21:01 #

    Ik heb de grijze gekocht, het is best wel mooi maar je moet inderdaad wel je eigen kwasten gebruiken
    x

Geef een reactie

