NOTD: Wet ’n Wild Wild Shine Eggplant Frost

26 Jun

Photobucket

Jeps vandaag weer een NOTD.
Vandaag komt er ook nog een niet nagellak post online dus wees gerust!

Eggplant Frost is een van de Wet ’n Wild lakjes die ik een tijd geleden bij boozyshop.nl gekocht heb. Ik was erg benieuwd naar dit lakje en ook blij dat ik hem gekocht had want het is echt een hele leuke kleur! Het eerste laagje is tie vrij licht en meer medium violet red dan de diepe paarse kleur die tie na 2 lagen had.
De lak dekt goed en droogt ook vrij snel.

De Wet ’n Wild Wild Shine lakjes kosten € 2,50 bij boozyshop.nl

Photobucket
Photobucket

4 Reacties to “NOTD: Wet ’n Wild Wild Shine Eggplant Frost”

  1. Amber 26/06/2010 bij 11:00 #

    Leuk kleurtje😀 Ik heb hier nog naar zitten kijken toen ik de winactie wilde houden.😛 Vond hem best leuk!

  2. Eline 26/06/2010 bij 15:05 #

    Nice!

  3. Mariel 26/06/2010 bij 17:52 #

    Leuk!

  4. Lisanne 27/06/2010 bij 12:57 #

    Schitterende kleur! 2B heeft net zoiets trouwens.🙂

Geef een reactie

