EOTD: Frogger Made it to the City

26 Jun

Ik hou van mijn 88 Shimmer Palette!
Het zal jullie waarschijnlijk dan ook niet verbazen dat ook deze look daarmee gemaakt is!

Photobucket

Photobucket

Voor deze look heb ik de volgende producten gebruikt:
– Hema Eyeshadow Base
– Arcancil Khôl Kajal Waterproof Ultra Noir
– Maybelline The Falsies Mascara
– Clinique Colour Surge Eye Shadow Velvet in de kleur Buttermilk (als highlighter)
– 88 Shimmer Pallet en dan de volgende kleuren:

Photobucket

Misschien zagen jullie het al op de eerste foto maar onder mijn ogen heb ik een lijntje gemaakt met kleur nr 2.

Photobucket

Voor de meiden die ook een 88 Shimmer Palette willen.
Deze kan je kopen bij Boozyshop.nl en <a href="http://www.enchantra.eu&quot; target="_blank">Enchantra.eu!

3 Reacties to “EOTD: Frogger Made it to the City”

  1. Amber 26/06/2010 bij 11:45 #

    Ooooh mooi! Ik heb geen shimmerpallete maar begin nu toch wel te twijfelen.😛

  2. Eline 26/06/2010 bij 15:05 #

    echt heel mooi!

  3. Eva! 27/06/2010 bij 23:24 #

    wauw, super wauw!

Geef een reactie

