NOTD: Claire’s Happy/Earthy Moodpolish

25 Jun

Photobucket

Vandaag heb ik een vrij speciale NOTD namelijk de Claire’s Happy/Earthy moodpolish.

Deze polish is helaas niet te verkrijgen in Nederland ik heb daarom ook een tijdje geleden een mail actie opgezet en die kan je hier terug vinden.
Ook waren de polishes een aantal weken geleden wel te bestellen bij nailpolishfashion.nl maar wegens de grote vraag naar de polishes zijn ze ook daar helaas niet meer te verkrijgen.

Ik heb gelukkig nog wel de Claire’s Happy/Earthy te pakken gekregen😀 *happy dance*

Photobucket

En hij is echt heel leuk! Ik heb m hier dus op mijn teennagels gesmeerd.
Verkleuren doen ze wel, van groen naar geel als ik onder de douche sta, onder mijn warm dekbed uit kom en ga maar zo door.
Ik heb zelfs gehad dat ik mijn schoenen uit deed en ik compleet gele nagels had haha.

Photobucket

9 Reacties to “NOTD: Claire’s Happy/Earthy Moodpolish”

  1. Amber 25/06/2010 bij 13:03 #

    leuk ik heb een Blaze lakje gekocht gisteren bij Enchantra (Pink Rose to Violet), ben benieuwd!😀

    • Natascha 25/06/2010 bij 13:11 #

      Leuk! Heb al een paar keer twijfelend achter mijn computer gezeten, zal ik t nou proberen of niet maar uit eindelijk nog niet een Blaze lakje besteld. Ben echt zeer benieuwd naar jouw lakje!
      Maak je er een post over als je m heb?😀

  2. Eva! 25/06/2010 bij 14:33 #

    echt zooo tof!

  3. Mariel 25/06/2010 bij 20:12 #

    Leuk effect!

  4. Eline 26/06/2010 bij 14:55 #

    echt fijne kleurtjes, heel zomers!

  5. Kelly 27/06/2010 bij 04:57 #

    Wow dit kleurtje wil ik ook wel hebben, mooi zeg en zo gaaf voor de zomer!!

  6. Lisanne 27/06/2010 bij 12:26 #

    Leuk! Goed dat je er toch aan kon komen. Ik vind dit de leukste kleur😀

  7. Samantha 27/06/2010 bij 14:46 #

    Blijf ze erg leuk vinden!!

  8. Mandy 11/07/2010 bij 18:22 #

    Leuk ik heb deze ook en de paarse calm/wild

Geef een reactie

