Nieuwe Telefoon :)

22 Jun

Ik weet het het is niet een beautypost maar ik ben zo blij met mijn nieuwe telefoon dat ik m gewoon even met jullie moet delen.
Waarschijnlijk wanneer jullie dit bericht lezen zit ik thuis lekker met mijn nieuwe telefoon te spelen.

Het is dus mijn nieuwe liefde is het geen beauty?
En het leuke is nog dat ik er als het goed is ook dingen mee naar mijn blog moet kunnen posten!
Handig als ik ineens inspiratie of een nieuwtje heb🙂

Photobucket

5 Reacties to “Nieuwe Telefoon :)”

  1. maccia 22/06/2010 bij 21:33 #

    mooi toestel!

  2. Beautyfuel 22/06/2010 bij 23:09 #

    Ziet er top uit!😀

  3. Mariel 23/06/2010 bij 16:41 #

    wauw, mooi toestel!

  4. Eva! 23/06/2010 bij 22:02 #

    oo wauw pretty!

  5. Eline 26/06/2010 bij 14:48 #

    ziet er heel mooi uit! Veel plezier ermee!

Geef een reactie

