EOTD: 88 Shimmer Paars

18 Jun

Photobucket
Een week of wat geleden had ik deze look gemaakt heel simpel en niets speciaals maar ik kreeg door deze look heel veel complimenten.
En iedereen vond het heel mooi staan bij mij dus hoe kan ik m dan niet aan jullie laten zien?!

Hij heeft wel iets weg van de paarse look van Katy Perry die ik gisteren poste, alleen mijn paars een veel lichtere kleur paars dan die van Katy en Katy’s look is veel meer glitteriger (is dat eigenlijk een woord?).

Ik had zelf mijn favoriete lipstick er bij op: Pastel Pink uit de Pastel Delight collectie van Catrice. Maar je kan natuurlijk ook netals Katy Perry er een fel roze lipstick pakken.

Mijn wenkbrauwen moesten (en moeten) nog geëpileerd worden dus alvast mijn excuses namens mijn monsters xD

Maar ik wil het dit keer niet zelf doen maar t of bij sephora bij de brow bar of bij douglas de anastacia treatment. Ben er nog niet helemaal over uit waar het gaat worden, voor beide moet ik de auto in dus.. Mocht jij met een van de twee goede/slechte ervaringen hebben laat t even weten in de comments😉

Photobucket
Photobucket

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
– Hema Eyeshadow Base
– Arcancil Khôl Kajal Waterproof Ultra Noir
– Maybelline The Falsies Mascara
– Clinique Colour Surge Eye Shadow Velvet in de kleur Buttermilk (als highlighter)
– 88 Shimmer Pallet en dan de volgende kleur:

Photobucket

8 Reacties to “EOTD: 88 Shimmer Paars”

  1. Lisanne 18/06/2010 bij 13:56 #

    Ik vind het paars je goed staan alleen vind ik het mooier als je meer diepte creëert door meerdere kleuren te gebruiken. Dan gaan je ogen nog meer spreken.🙂
    Volgens mij heb jij enorm lange wimpers, mooi!

    • Natascha 18/06/2010 bij 14:32 #

      Ik heb inderdaad lange wimpers, dankje!
      Had toen niet veel tijd (en eigenlijk ook niet veel zin) vandaar het simpel enkele kleurtje maar heel erg bedankt voor het advies.😀

  2. Maccia 18/06/2010 bij 13:58 #

    Erg mooi, wat lisanne zegt zou kunnen kloppen, maar ik heb 0,0 verstand er van. Vind de kleur je heel goed staan!

  3. Amber 18/06/2010 bij 14:55 #

    Erg mooie kleur! Ik ga het bijna erg vinden dat ik het shimmer pallete niet heb!😛

  4. Nathalie 18/06/2010 bij 17:38 #

    Mooi hoor! En ik denk dat het komt doordat het een shimmerkleurtje is dat je met 1 kleur ook al wat diepte bekomt.

  5. Myrna 18/06/2010 bij 20:15 #

    Vind de kleur echt super! Geslaagde look!

  6. BeautyPage 19/06/2010 bij 14:12 #

    Mooi hoor!

  7. Eva! 21/06/2010 bij 12:10 #

    zeker mooi!

Geef een reactie

