NOTD: Catrice Don’t Feed The Birds

17 Jun

Het is wel weer een nagellak post maar vandaag toch even wat anders…
Omdat de zomer er aankomt en we massaal op slippertjes en open toe schoenen gaan dragen ipv een manicure een pedicure😉

Photobucket

Ik vind geel op m’n teennagels altijd erg mooi vandaar dat ik Don’t Feed The Birds op mijn teennagels had gesmeerd. Op het moment zit China Glaze Yellow Polka Dot Bikini erop, jeps ook een gele lak

Don’t Feed The Birds is een leuk niet heel fel geel lakje, niet heel fel en met shimmer alleen hij dekt slecht. 3 laagjes is echt absoluut een must!

En nog even een fototje omdat ik die gewoon grappig vond:

Photobucket

5 Reacties to “NOTD: Catrice Don’t Feed The Birds”

  1. Amber 17/06/2010 bij 16:11 #

    Lekker zomers! En die 2e foto is erg grappig ja.😛

  2. Maccia 17/06/2010 bij 16:56 #

    Ik blijf het een gaaf kleurtje vinden, maar heb als het goed is al een ander geel lakje dus deze koop ik er voorlopig niet bij

  3. Mariel 17/06/2010 bij 17:53 #

    Gaaf kleurtje geel🙂

  4. Nathalie 17/06/2010 bij 19:18 #

    Geel is leuk voor de tenen! Vandaag mijn voet gestoten en mijn kleine teennagel is er helemaal af! Kan de overige 9 nu maar beter in een lichtroze lakken zodat het niet te sterk opvalt😉

  5. Tessa 18/06/2010 bij 12:53 #

    Ik heb zelf 2 gele nagellakjes en je ziet het erg vaak voorbijkomen maar nog steeds weet ik niet wat ik ervan moet denken…

Geef een reactie

